Türkiyede lezbiyenler gaylerden daha çokmuş ama dünyada kim daha çok acaba? Ben gayler diye tahmin ediyorum çünkü Fransa'da erkeklerin %48'i eşcinselmiş. %2 de seneye olur eşitlenirler.
Onu bunu geçinde neden günden güne artıyor bu eşcinsellik?
Erkekler erkeklere kayıyor, kızlar kızlarla öpüşüyor felan.
Geçen en yakın arkadşaım gelmiş bana deneyelim mi dedi. Küfür mü etsem gülsem mi bilemedim. Arkadaşımda lezbiyen falan değil sadece yodan çıkmış. Ne oluyor dünyada? Bunlar önemli meseleler gençler siz önemsemeseniz de önlem alınması gerek bence korkuyorum ben ilerde kocamı bir erkekle basıcam diye yemine diyorum :s
Onu bunu geçinde neden günden güne artıyor bu eşcinsellik?
Erkekler erkeklere kayıyor, kızlar kızlarla öpüşüyor felan.
Geçen en yakın arkadşaım gelmiş bana deneyelim mi dedi. Küfür mü etsem gülsem mi bilemedim. Arkadaşımda lezbiyen falan değil sadece yodan çıkmış. Ne oluyor dünyada? Bunlar önemli meseleler gençler siz önemsemeseniz de önlem alınması gerek bence korkuyorum ben ilerde kocamı bir erkekle basıcam diye yemine diyorum :s
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer