İlk birliktelikte niye erken boşaldın demek kötü bir şey mi?

Flortumle her şey çok çok güzel gidiyordu ilk cinselliğimizi yaşadık ben biraz alkolluydum niye erken boşaldin dedim o geceden sonra bana soğuk davranmaya başladı konuşuyordu benle ama mesafeliydi ben de buna kırılmış olabileceğini düşünmedim arkadaşım ona kırılmıştır gurur yapmıştır dedi sizce arkadaşım haklı mı

İlk birliktelikte niye erken boşaldın demek kötü bir şey mi?
Cevapla