Erkek zevkini aldı bıraktı ( kadın zevk almadı mı?
Erkek kullandı ( kullanılmadı mı?)
Cinsellik kadının " Görevi?" mi
Neden kimse kadının zevk aldığından bahsetmiyor?
Erkek zevkini aldı bıraktı ( kadın zevk almadı mı?
Erkek kullandı ( kullanılmadı mı?)
Cinsellik kadının " Görevi?" mi
Neden kimse kadının zevk aldığından bahsetmiyor?
Öyle bir şey yok. Bunu görev olarak değerlendirenler, tam anlamıyla cahil insanlardan ibaret. Gerçek bilgiye sahip olan kişiler, kadının zevk aldığında, erkeğin daha çok zevk alacağını bilirler. Kadına odaklı olunursa, herkes daha fazla mutluluğu tadacaktır.
Cevap
2Cevap
Öyle bir şey yok o insanlardan kaynaklanıyor erkek zevk aliyorsa kadin da aliyor erkek yapiyorsa kadin da yapiyor kullanma olmuyor kadin izin vermezse olmaz zaten kadin izin veriyor sonra ayriliyorlar kadin basliyor aglamaya kendini madur gostermek icin beni kullandı bıraktı diye bu kızların bozuklugundan kaynaklaniyor her s.. kiii yeriz ama hic bir s.. kk yememis oluruz hesabı yapıyorlarr
Yoo öyle bir şey yok kadının zevk almasına da önem veriliyor
insanlar mal çünkü
hakli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?