Gay dünyasında, neden uzun süreli aşk ilişkisi bulmak bu kadar zor?

Gay dünyasında, neden uzun süreli aşk ilişkisi bulmak bu kadar zor?

Bazen o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi. Gay arkadaşlık sitelerindeki çoğu insan analcı, cinsellilçi. Benim gibi çok az kişi var bunun karşısında olan. Zaten eski sevgilimden de bu yüzden ayrılmıştım. Gay olmak o kadar zor ki. Heterolar gay denince akıllarına hep cinsellik geliyor. Bunun sebebi maalesef bizim cenah öyle. Keşke ben de heterolar gibi uzun bir ilişkiye sahip olsam. Not: Ne aktifim ne de pasifim, ama aktiflik var. İnsanları aktif pasif diye de ayırmayın. Aktifim dedim çünkü çoğu insan pasif gayleri duygusal sanır ama ben de duygusalım. Bazen diyorum ki keşke hetero olsaydım, en azından aşık olabileceğim birini bulabilme şansım artardı...

Gay dünyasında, neden uzun süreli aşk ilişkisi bulmak bu kadar zor?
Cevapla