
Bazen o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi. Gay arkadaşlık sitelerindeki çoğu insan analcı, cinsellilçi. Benim gibi çok az kişi var bunun karşısında olan. Zaten eski sevgilimden de bu yüzden ayrılmıştım. Gay olmak o kadar zor ki. Heterolar gay denince akıllarına hep cinsellik geliyor. Bunun sebebi maalesef bizim cenah öyle. Keşke ben de heterolar gibi uzun bir ilişkiye sahip olsam. Not: Ne aktifim ne de pasifim, ama aktiflik var. İnsanları aktif pasif diye de ayırmayın. Aktifim dedim çünkü çoğu insan pasif gayleri duygusal sanır ama ben de duygusalım. Bazen diyorum ki keşke hetero olsaydım, en azından aşık olabileceğim birini bulabilme şansım artardı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer