Cinsellik yaşadığınız kişiyi benimsemek iğrenmemek ten uyumu mudur?

Ilıskılerımde veya cınsellık yasadıgım kısıyı bu kadar benımsemem 3 defa bırlıkte oldugum adamla ınanılmaz güzel bır cınsellık yasadım sankı senelerdır onunla seks yapıyorum tenıne dokunmak fılanda ayrı bır keyıf verıyor bana , adam ılıskı sırasında ınanılmaz terledı ne tukurugu ne terınden ıgrendım. hatta sankı senelerdır seks yasadıgım adammıs gıbı vucudunu kuruladım falan :D ''normalde boyle yapmam cınsellık bıttımı dokunmam bıle banane kendı kurulansın derım yanıı '' sankı uzun senelerce beraber oluyorum hıssıne kapıldım mutıs bır uyum yakaladım onunla.

''Bu ten uyumumu cok kısa zamanda cınsellık yasadıgınız kısıyı boyle benımsedız mı? bunun sebebı ten uyumu ve cınsel cekımmıdır. cunkı bunca zaman deneyımım oldu ılk seferden ıtıbaren benımsedıgım tek kısı bu adam''

Cinsellik yaşadığınız kişiyi benimsemek iğrenmemek ten uyumu mudur?
Cevapla