Normalde ilginizi çeken biri uzun süredir,
Elde ettiğinizde çantada keklik oluyor mu sizin için. Hem duygusal hem bedensel doyuyorsunuz aslinda birlikte gülüyorsunuz, egleniyorsunuz, üzülüyorsunuz...
Bir kez flortume ne anlatsam gülme potansiyeli olduğundan acı bi travmami açamadım. Dedim ki ben bunu sana anlatamam çok yaralarsin beni.. oysa ne acı bir durum. insan insana derdini acamiyor
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Soğumadan ziyade artık dediğin gibi kullandık bununla isim bitti diyen erkek daha fazla ama ben tek seferliktebolsa ona bakarım ya
Hayır, soğumam. Sevişmişiz, tekrarı da olur, niye soğuyayım?
Hayır dozunda değer veriyorum hatta kim olursa olsun.
Sende seni anlıcak partner edin, ayrıca soğuma olayı cinselliği nasıl yaşadığın ve yaşattığına bağlı
evet oluyor ama kotu nıyetlı degılsen sorun olmuyor
Genelde öyle oluyo bi kişide öyle olmadım yaptıkça dahada tatlı geldi ve hala beraberiz
Bana çok ayıp geliyor bu düşünce
Neden ki soğuyan da çok
Kıymetinin azaldığını düşünen ne yazık ki...
İşte insan mal değildir ki sahip olunca kıymeti azalsın. Bir tenden önce ruha dokunmasını biliyorsan bir ruhun ne derece değerli oldugunu bu nedenlede tenin kıymetini bilirsin.
Kesinlikle aynı fikirdeyim
Et sevenleri müstesna onada lafım yok herkesin kendi bakışı. Ama biraz saygı. Nusret eti tokatladı diye millet ayağı kalkıyor. Bunlar skiyr değeri düştü diyor 🤣
Farklı şeyler bulmak gerek
Gerçekten kafama göreyse soğumam
1 den fazla yapıyorlar
Daha fazla bağ kuruyorum
Zevk aldıysam daha çok bağlanırım
Hayır neden soğuyayımm
Yok aksine her gün onunla olmak istiyorum
Hayır dahada ısınırım o kişiye karşı
Hemde ilk segerd n sonra soğuyorum
Hiç bir zaman öyle hissetmedim
Performansi iyiyse hayır
Sogumam ben amasyada
Karşımdakine bagli
Yaş. da önemli 20.35 yaş evlenmez. genelde
Ne dedi sana cevap olarak
Evlenmeden olmaz
İyi ise soğumam
Evlenmeden yapmam
Bu ekonomidede biraz zor gibi yani bir zevk için ahiretimide yakamam