İlişkide kuruluk yaşadığım zaman bunu bir bayan olarak nasıl unutup eşimi nasıl mutlu ederim?

Bu sitede ne işin var gibi sorular sormayın. şu an evli oldugum eşim ile sevgili hatta o yokken bile yardımcı olabilinecek farklı görüş ler için kullandım siteyi. Yanlış ve iğrenç yorum değilde destek olursanız mutlu olurum. Gün içinde kaba kırıcı konuşup hatrımı yıkıyor sevgimiz daimi ama evde stres oluyor. Bize ne eşine deseydin diyeceksiniz ama zaten onunla paylaştım. Dedimki ilişikide bana gün içinde yaptığın stres ve sıkıntı lardan dolayı sana motive olamıyorum üzerimde sana karşı isteksizlik oluyor. Kaba değilde biraz ruhumu okşasan dedim oda böyle konular açmak dogru değil kavgada olsa unutmak zorundasın ilşki anında dedi. Ama kimse kendini kıran birisine bişey yok gibi yapamaz bende bunları konuştum böyle geçiştirdi ne yapmam gerek eskisi gibi o konuda karşılıklı güzel olması için. Psikolojik olarak nefret ettirdi oyun oynar sürekli bende iş yemek sorumluluk derken oyunu içinde kızıyorum onada kızma başka bişeyim mi var der. Eşime karşı sevgim de var ama öfkede var kuru kalıyorım ilşkide anlıyor isteksiz oluşumu çabuk fark ediyor normalde gayet iyi ve güzeldik eşimi çok seviyorum oda beni ama aramızda benim ona karşı motivem düştü evli ve tecrübeli kişilerden bu konuda destek almak istedim kendimiz konuştukça çözmek yerine kötü oldu en son burası geldi aklıma

İlişkide kuruluk yaşadığım zaman bunu bir bayan olarak nasıl unutup eşimi nasıl mutlu ederim?
Cevapla