Eşime olan duygularım geri gelmiyor. Böyle şeyler hissetseydiniz ne yapardınız siz?

Çok bekledim ama eşime olan duygularım geri gelmiyor eskisi gibi her şeyi batıyor bana artık evlendiğimizden beri bi gün yüzü görmedik cicim ayları bile yaşamadık hep kavga gürültü oldu evin içinden saygısızlık hakaret evden kovmalar vs. vs. .. 7 aylıkta bebeğimiz var birazda onun için dayanmaya çalışıyorum ama benim için resmen eziyet gibi geliyor bana onunla olmak beni sıkıcı olarak görüyor ama ben sadece onun yanında sıkıcı biri oluyorum çünkü sevmediğim birinin yanında eğlenemiyorum. Sadece yemek yapıyorum evi topluyorum falan ara sıra beraber bir şeyler yapıyoruz cinsellikte var ama hep ondan geliyor o adım sen beni sevmiyor musun diyor neden hep ben hep ben geliyorum sana benimde dilim tutuluyor sanki o an açık açık anlatamıyorum duugularımı söyleyemiyorum onu sevdiğimi kavga anlarında söylemişliğim var ama oralı olmuyor hiç nedense ondan sonra hiç bir şey olmamış gibi oluyoruz 🤷🏻‍♀️ çok tuhaf bir şeye dönüştü bu iş oda çocuk için beraber söylediği de var bunu ama nezaman ayrılmak istesem hep durdurdu beni sonra yine barıştık ailelerde çok girdi araya hep barıştırdı ama duygularım değişmiyor yine aynı tas aynı hamam bu 50 kere oldu bu durum. anlaşamıyoruzda gece ile gündüz gibiyiz resmen o a der ben b ben a derim o b çok nadir aynı fikirde oluruz sevgiliyken benimle hep aynı fikirde olurdu anlaşıyoruz derdim

bazen onunla konuşurken karnım ağrımaya başlıyor bir kötü oluyor içim sanki o his bana diyor ki ayrıl bu adamdan sana iyi gelmiyor gelecekte kötü bir şey olacak daha da fazla diretirsen.. bugün de öyle oldum kameradan konuştuk o işten eve gelirken telefonu kapattıktan sonra karnım ağrıdı başım dönmeye başladı içime yine çok kötü bir his girdi

bu durum artık sağlığımıda mı etkilemeye başladı acaba duyguları bastırmaktan olabilir mi bu?

Eşime olan duygularım geri gelmiyor. Böyle şeyler hissetseydiniz ne yapardınız siz?
Cevapla