Doktor sevgilim benle ilişkiye girdikten sonra ayrıldı, ne yapmalıyım?

Neredeyse 1 yıla yakındır doktor biriyle sevgiliydim, ben lise mezunu bir kasiyerim. Biz seninle nasılsa evlenicez, sen benim hayalimdeki kızsın asla kendim gibi doktorla evlenmem falan diyordu. Bir şekilde beni cinselliğe ikna etti bende doktor çocuk kaçırmıyım nasılsa evlenicek diye birlikte oldum birkaç güne kalmadı saçma bir sebepten dolayı ayrıldık. Benden ayrıldıktan 6 ay sonra da doktor bir kızla nişanlanmış şaka gibi. Bundan önce de mühendis-mimar bir çocukla sevgiliydik, o da bir süre sonra cinsellik istemeye başladı, ama birlikte olmayı reddettim diye ayrılmıştı. Ne zaman statülü, maddi geliri yüksek bir erkek buldum diye sevinsem hep bana cinsellik niyetiyle yaklaşıyor. Neden bana bu gözle bakıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Dayanamadım instadan mesaj attım ne çabuk birini buldun hani doktorla evlenmem diyordun diye yazdığı şey “Ben sana hiçbir zaman evlilik gözüyle bakmadım, bana o gözle bakan sendin, ben evleniyorum ve peşimi bırak” dedi.. şaka gibi ya çıldırıcam..
Güncellemeler
+1 yıl
Soru troldü dkdkdnfmd. Canım sıkıldı böyle bir senaryo yazayım dedim😃😃
Doktor sevgilim benle ilişkiye girdikten sonra ayrıldı, ne yapmalıyım?
Cevapla