Sevgilim benden ayrıldıktan sonra başkasıyla yatmış. Ne yapacağım?

1 yıllık ilişkimiz vardı ve bir aylık ayrılık sürecine girdik ayrılan oydu ayrılma sebebimiz ise benim onun geçmişini dert etmemdi ayrıldığım zaman peşinden çok koştum benden nefret ettiğini söylüyordu ama arada bir konuşuyorduk oda konuşuyordu özlediğini anlıyordum ve bir ay sonra barıştık barıştıktan 20 gün sonra başkasıyla ve aynı kişiyle üç defa beraber olduğunu cinsel birliktelik öğrendim ve kendi de itiraf etti ve ayrıldım onla tekrardan özlüyorum ve hala seviyorum aklıma geldikçe çıldırıyorum ama nefret edemiyorum affetmek istiyorum yediremiyorum be tekrardan aynı şeyleri yapacağını düşünüyorum ama köpek gibi seviyorum lütfen yardım edin çok pişman olduğunu söylüyor ne yedirebiliyorum nede güvenebilirim bu saaten sonra nasıl unuturum nasıl nefret ederim bunu istiyorum sadece
Sevgilim benden ayrıldıktan sonra başkasıyla yatmış. Ne yapacağım?
Cevapla