Eski sevgilimle bir şeyler yaşadık ve ayrıldı, ne yapmalıyım?

2 senedir sevgiliydik 1 ay önce ayrılmıştık. Onun kıskançlığı yüzünden ve çok ağır sözler söyledi bende kıskandırmak amaçlı başka bir erkekle sevgili oldum. Ondan da ayrıldım daha sonra dün 2 senelik eski sevgilimle buluştuk özür diledim barıştık eve gittik seviştik her şey iyiydi. Sonra o kendi evine gitti ve bana ayrılalım boş ver sevemiyorum ben seni o çocuğa gidip sonra yüzsüz gibi bana gelen biri benim sevgilim olamaz dedi engelledi? Bu ne ya ne yapmam gerek benim
Eski sevgilimle bir şeyler yaşadık ve ayrıldı, ne yapmalıyım?
Cevapla