Eşimle normalde uzağız. Oruçken yakınlaşmamızın bir sakıncası var mı?

Eşim 5 gün sonra gelecek, bayramın son günü de geri gidecek. 3 aydır ayrıyız. Ben oruç tutuyorum, o tutmuyor. Gün içinde yakınlaşmamızın sakıncası var mı bu durumda? Maalesef her zaman böyle bir fırsatımız olmuyor çünkü.
Eşimle normalde uzağız. Oruçken yakınlaşmamızın bir sakıncası var mı?
Cevapla