Söz yapıldığında cinsellik yaşamak sizce yanlış mı yoksa evliliğe yakın vakitte mi yapılmalı?

Sözlendik ama cinsellik yaşamak istediğini söyledi. Lakin şöyle bir durum var. Geri olma ihtimalimiz olur diye cinsellik yaşamak doğru değil. Yanlış mı düşünüyorum? Evliliğe yakın vakit olursa olur ama bu dönemde olmaz ya

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bizim tanışmamız görücü usulüya yakın bir durum
Söz yapıldığında cinsellik yaşamak sizce yanlış mı yoksa evliliğe yakın vakitte mi yapılmalı?
Cevapla