Kadınlara nasıl davranmam gerektiğini biliyordum taa ki seni takip edene kadar meğer bilmiyormuşum artık perhize giriyorum abla kadınları öğrendikten sonra takılacağım :)
11 Yorumla- +1 yıl
Peki neden beni tskip edince bunu sana düşündüren sebeb nedir genç adam
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. çok yorgunum sabah erken uyanmam lazım
14 Yorumla- +1 yıl
Yok bu olnaz sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olmuş olur 😂😂
- +1 yıl
Bir dene bakalım sığıyor mu siğmazsa başka çözüm yollarına bakarız 😂😂😂
Artık Bülbül ötmüyor ndndjjd
120 Yorumla- +1 yıl
😂😂 o bülbülü daya kızın ağzına bak bülbül nasıl şakıyor sonra otur izle 😂🤣
- +1 yıl
Tm tm öyle olmasın sen pantolonun fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣
- +1 yıl
🤣🤣 iyi yaa işte hep bir bahanen olmuş olur sen dersin kıza " kızım ben senin bildiğin erkeklerden değilim de 🤣 sen beni oduncuda gördünde odun mu sandın dee 😂 ben kafasını fermuara sıkıştırdım benden fazla bir şey bekleme adım Hıdır elimden gelen budur dee 😂 kızın gözünü korkut biraz 🤣
- +1 yıl
Böyle diygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 😂😂
- +1 yıl
🤣🤣 tamam pikiiii
- +1 yıl
Özel derken
- +1 yıl
Seninle konuşamam ama 😂
- +1 yıl
Çünkü annem yabancılarla konuşma dedi 😂 sizi tanımıyorum çünkü 😂 şeker çikolata filan verirlerse sakın alma dedi 😂
- +1 yıl
Ben şey derim " bu şey değil mi yaa kafasını fermuara sıkıştıran adam 😂 derim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılAleti nadasa bıraktım, bir süre kullanmayacağım ya da bakım zamanı gelmişti servise bıraktım yarın alacağım diyebilirim.
03 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle deme sen pantolonun fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
Ama sen de herkese aynı bahaneyi yazıyorsun. Olmaz ki. 🤣
- +1 yıl
😂😂 ilk aklıma bu geldi bende yazıyorum bir kaç kişiye farklı yazdım 😂 günahımı alma simdi
- Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBen bahane bulmazdım abla zaten cinsellik yaşamadım bulsam kaçırmam bu fırsatı :D
01 Yorumla- +1 yıl
Barışım yaa denin canını yerim ben 🤗 yaşarsın birgün merak etme herşeyin bir zamanı vardır
+1 yılAşkım kuzenim ölmüş bugün sevisemeyiz sjsksj, sıra sıra bütün aile fertlerini öldürürüm sjsjjs
18 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle olmaz sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 😂
- +1 yıl
Bı kere başıma geldi çok acıyor değmez sjsksk
- +1 yıl
😂😂 her erkeğin mutlaka başına bir kere gelmiştir
- +1 yıl
Hatirlatinca bile içim bı fena oldu
- +1 yıl
Doğrudur en hassas bölge çünkü
- +1 yıl
Bunu yaşamaktansa sevişirim daha iyi bdkdjkddjsh
- +1 yıl
Tm da oyunu kurallarına göre oynamak lazım 😂 ben ne sordum soruda cinsel bir birlektelik yaşamamak için nasıl bir bahane bulurdunuz oyuzden de ona göre cevap bekledim
- +1 yıl
Pekii Hastayım , başım donuyor falan derim herhalde sjjsjsjs
+1 yılYeni draş oldu hele bir kendine gelsin dinlensin 😂
16 Yorumla- +1 yıl
Tras olunca kendinimi kaybediyor ki 😂😂 daha iyi yaa
- +1 yıl
Maksat bahane değil mi 😂😂
- +1 yıl
Sen pantolonun fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
Onun acısını küçüklüğümden bilirim o daha da kötü öpimde geçsin derse 😜😂
- +1 yıl
Tm öptür ama elletme 🤣
- +1 yıl
Zaman ne kadar çok ve çabuk değişiyor eskiden göster ama elletmeydi şimdi öptür ama elletme olmuş 10 sene sonra ne olur acaba 🤔😂
+1 yılBaşım ağrıyo derdim, hep siz mi diyeceksiniz? :D
16 Yorumla- +1 yıl
Çünkü bu bahane en güzel bize yakışıyor 🤣🤣
- +1 yıl
Yok sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 🤣 hemde bahanen olur 🤣
- +1 yıl
Onu sen nerden biliyorsun be aaa utandım. 😂
- +1 yıl
Pembişimi öyle hayal ettim üzüldüm şimdi. 😂
- +1 yıl
Her erkeğin mutlaka başına bir kere gelmiştir bu olay
- +1 yıl
Geldi o çok sıkışmaz da toplar daha çok sıkışır, daha olasıdır. 😂
Cinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı. Valla i erkek olarak ben hep isterim ya bahanem olmaz kızlar düşünsün 😊😊😂
14 Yorumla- +1 yıl
Yok sen şeyde " kızım sen beni oduncuda gördünde odun mu sandın dee 😂 ben senin bildiğin erkeklerden değilim de 🤣 belini incitirim de 🤣 kızın gözünü korkut biraz 🤣 bak birdaha istiyor mu 😂
- +1 yıl
🤗🤗
+1 yılNe oldu bana her yerim kaşınıyor. uyuzmu oldum acep derdim
13 Yorumla- +1 yıl
İnanır mı sence 🤣🤣
- +1 yıl
Bence pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
İnanmaz
Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bugün kızın teki bana yazdı derdim kıskançlık krizi kavgasına kurtulurdum
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ayyy çok fenasın senden korkulur 😂
- +1 yıl
Biz genelde basım
Ağrıyor , yorgunum deriz çok etkili bir yöntemdir 😂 çok mükemmel varlıklar değilmiyiz ama 😂😂
Bu gece o kadarda yorgunum ki si**m bile kalkmıyor 🙂🙂🙂
09 Yorumla- +1 yıl
Yok bu olmaz sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olmuş olur 😂
- +1 yıl
Ee iyi ya işte bahanen olur 😂🤣
- +1 yıl
Birkaç gün devam edebileceğini zannetmiyorum 😂😂
- +1 yıl
@r_engarenkyollar hem uzun zamandır hayatımda kimse yok libido tavan hem de bense yapmamak için bahane istiyorsun. Yapmak için bahaneler hazırken 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Oyunu kutslina göre oynamak gerekiyor öyle degilmi sorum neydi yapmamak için bahane arasaydiniz nasıl bir bahane bulurdunuz? Ona göre de cevap beklerim öyle değil mi
Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Top çarptı alet darbe aldı desek komikmi
16 Yorumla- +1 yıl
Bıi bakıyım derse o kötü 😂
- +1 yıl
Pantolon fermuarina kafasını sıkıştır hem daha gerçek olur 🤣 hem bir bshanen olmuş olur 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim hayatım bir mukabele iyi geceler Allah'a emanetsin 🤗
Cinsel Yaşam konusunda 4,6b cevap paylaştı. Sevismezsem olecegimmmmm😃😃😃
19 Yorumla- +1 yıl
Sevişmezsen ölmezsin ama can cekişirsin 😂😂 genç adam
- +1 yıl
Adranelin çok yüksek olursa can cekiserek ölmessinki pattan gidersin 😂 seni ölüm bile anlamaz 😂😂 yürüyen cazibe seni 🤣😂
- +1 yıl
Tabikisiyke insan benimke yaskanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂🤣
- +1 yıl
Neden ki
+1 yılAbla Hiç yaşamadım cinselik yani bilmiyorum sexting seviyordum onuda bulamıyorum artık
00 YorumlaRuh halim hiç iyi değil çok kötüyüm çöküntüdeyim nasıl kimse dokunmaz sana yırtarsın 😊
00 YorumlaAids ve Hepatit B Şarbon Deli Dana hastalığı var bende derdim
01 Yorumla- +1 yıl
Coronada oldum dee😂 kızın gözünü korkut biraz 🤣
Cinsel Yaşam konusunda 4,4b cevap paylaştı. Suriyeliler gidiyormuş araç gerekli diye bir seferberlik
00 Yorumla
+1 yılBelim tutuldu olabilir aslnda 🤪
17 Yorumla- +1 yıl
Yok olmaz sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
Sn hayatımı mı söndürcen 🤨😕neler diyosun, düşüncesi bile kötü. Fermuara sıkıştıramamhicbiryerimi
- +1 yıl
Sana da iyilik yaramıyor sana bahane buluyorum begenmiyorsun 😂😂
- +1 yıl
Sıkıştıramam ya çok fenasın 😈😒😁bi de kafasinı diye belirtiyor manyk.
Beğenilcek gibi değl😌 - +1 yıl
🤣🤣🤣
- +1 yıl
Pis pis gülme 🤨😌
- +1 yıl
Tm pikiii 😄😄
+1 yılEviyim daha ne. olsun
015 Yorumla- +1 yıl
Az once yazdiginiza cevap verecektim yorumunuz kaldirildi
O zaman buradan diyeyim hem fikiriz - +1 yıl
Ne yazmıştım hatırlamıyorum ki 😂😂
- +1 yıl
Su kör satici kor alici muhabbeti
- +1 yıl
Doğruyu soyledikya ondan kaldırılmıştır
- +1 yıl
Yani kesinlikle ondan
- +1 yıl
🤗🤗 yorumun kaldırılması bu gerçeği değiştirmiyor ama çünkü doğru bir tanedir
- +1 yıl
Aynen oyle. Kaldi ko gorusleri begenmeyeceksen neden soruyorsun
- +1 yıl
Çünkü işine gelmiyor gerçekler acıdır derler o kişi pohpohlanmak ve onaylanmak istiyor ilgi çekmeye çalışıyor oyuzden
- +1 yıl
Bir nevi tabiri caizse sucuna kilif ariyor
- +1 yıl
Aynen öyle gülüm oyuzden de onaylanmak istiyor işte herşeyi yaşıyorlar yaşıyorlar sonra öyle oldu böyle oldu onu yapmadan düşüneceksin hani bir laf vardır @. m si. kil.. dikten. sonra kapı örtmeye çalışıyorlar onu yapmaya aklın erdiyse sonucunu bilmeye de ermesi lazım ve ona göre yaşaması gerekiyor onlarca erkeğin altına yat kalk sonra ee ben evde kalirmiyim beni böyle alırlar mı diye gezinirsin işte böyle ortada insanın önce kendisine saygisi olucak
- +1 yıl
Aynen oyle.
Hani basından bir evlilik gecmistir o ayri. Ya da kotu bir olay gecmistir tamam ama bile istiye yapiyorsan orada duracaksin - +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız
- +1 yıl
Artik her şey nefsi tatmin etmek üzerine böyle oluncada ne evlilikler sürüyor nede psikoloji normal kaliyor
- +1 yıl
Aynen öyle çünkü artık herşeye ulaşmak elde etmek çok kolay herşeyi çok basitkeştirdikleri için çabuk bulup çabuk kaybediyorlar
- +1 yıl
Maalesef ya biz dogru yetistiremiyoruz ya cabuk baska seylerden etkileniyorlar
Cinsel Yaşam konusunda 659 cevap paylaştı. Uyku beni çağırıyor hfhfhf
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yılAslında benim kuş ötmüyor derdim
01 Yorumla- +1 yıl
Kzin ağzına daya kuşu o öttürür 🤣😂
- Cinsel Yaşam konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılNe zamana kadar gidecek bu bahane peki
027 Yorumla- +1 yıl
Bu gecelik olsun mesela 🤣
- +1 yıl
😂basım agriyor olmaz mi
- +1 yıl
Olmaz çok sıradan çünkü birde başım ağrıyor denek bizim işimiz size yakışmaz recona ters olur 😂😂
- +1 yıl
Yani evli misin bilmuyirum bir erkek ne diyor istemeyince onu da bilmuyirum ama sen karşımda profildeki gibi egilirsen reddemeyedebilirim bahana bu konuda bilemiyorum vallahi 😂
- +1 yıl
Bak bak laflara bak sen sende az hınzır değilsin hee hınzır şeyyy seni 🤣😂🤣
- +1 yıl
Evli degolsin dimi evliysen kusura bakma gerçekten... ama öyle benim o şeylere zaafım var maalesef onlara dayanamıyorum yorgun olsam da 😂
- +1 yıl
Evli değilim estafurullah hiç sıkıntı yok eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi beyefendi
- +1 yıl
Sen pantolon fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
Sen de hard core cusun ama 😂 yok evli olsan yakışı kalmaz ben kiskanc bir adamım biri eşime yapsa kursunlayabilirim o derece... ama sıkıştırırsam nasıl yapacaz o işlemi hem usagimda olmaz daha bakarsjn 😂 senin amacın ne 😂 senin beyefendi diyen dillerini 😂
- +1 yıl
Özelden yaziyorlsr mi kesin yaziyorlardir
- +1 yıl
Hayır benim özelim ilk günden beri kapalıdır sohbetlerimi hep yorumlarda yaparım tadında bırakırım kimseyi özele taşımam burada beni tanıyanlar bu huyumuda çok iyi bilirler
- +1 yıl
Burayı mizah amaçlı kullanıyorum iki gülüyoruz stres atıyoruz işte vakit geçiyor beyefendi 😂 😂
- +1 yıl
Peki hanimefendicigim sana cicişlerinle iyi sohbetler benjm için biraz op ve oksa onları 😂
- +1 yıl
Bu yorumu yazmak için çok düşündünüz mü beyefendi
- +1 yıl
Ooo ne adamsın sen yaa 😂 Cicişler kim beyefendi 😂 her yazanı öpüp okşıycaksak vay halimize 🤣🤣
- +1 yıl
Sen anladın beni safa yatma 😂 benim güzellerimi op ve oksa benim için 😂
- +1 yıl
Şşşt reis sakin ol
- +1 yıl
Senin gibi bir beyefendiye bu yorumu hiç yakıştıramadım açıkçası
- +1 yıl
Oksadin mi yoksa 😂
- +1 yıl
Peki özür diliyorum 👍kusura bakma
- +1 yıl
Estafurullah sıkıntı yok anlayışın icin teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Öküzlük ettik ne anlayışı 👍
- +1 yıl
Olur arada öyle şeyler insanız sonuçta sıkıntı yok 🤗🤗 yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏 genç adam
- +1 yıl
Hayır kabul etmiyorum hanımefendi... sizin gibi müstesna bir kadın daha güzel sözlerle sarhoş olmalı..
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
👍👍duygularınızı istismar ettigim için tekrardan özür diliyorum kalbimi de alıp gidiyorum sayfanızdan
- +1 yıl
Saygı duyarım nasıl istersen 🙋
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoktor dedi ki Rengarenkyollardan geçmem gerekiyormus
019 Yorumla- +1 yıl
içinden mi dışından mı 😂😂
Cevap sahibi+1 yılİçinden içinden fırsat verse konuşsak❤️
- +1 yıl
İçinden geçmek için mi 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılYok sohbet için 🌸 uzun zamandır peşindeyim
- +1 yıl
Niyeki sen dedektifmisin 🤣
Cevap sahibi+1 yılDeğilim ama 😂 senin peşinde olmam gerekiyor doktor öyle dedi😂
- +1 yıl
Eğer doktor öyle dediyse doğru demiştir 🤣 peki doktor gizlenerek mi takip et dedi 😂
Cevap sahibi+1 yılYok onu belirtmedi sadece takip et dedi😂 fırsat kolluyorum mesaj kutun yanlışlıkla açılırsa diye her gün deniyorum şansımı 😂 denk geleceğim mutlaka
- +1 yıl
Böyle söylemen gözlerimi yaşarttı doğrusu 😂
Cevap sahibi+1 yılAaa neden 🌸
- +1 yıl
Çünkü buna benzer çok örnekler yaşadım ben burada biktirana kadar uğraşanlar oldu oyuzden ben alışkınım gülüm ama böyle şeylere gerek yok birisi vardı burada ilk burayı açtığım zamanlar isim vermiyim beni 10 15 gün gerçekten gizli gizli takip etmiş yorumlarda kimle ne konuşuyorum nasıl konuşuyorum nasıl bir kisilige sahibim vss ama benim hiç haberim yoktu sonra bir gün bir yorum yazmisti seni kaç gündür tskip ediyorum diye harbiden etmiş ama herşeyi tek söylemisti geosinide
Cevap sahibi+1 yılHaha yok yok hiç rahatsızlık vermem kendi halimde takılıyorum 😂 ama ilginçmiş muhabbet işin zor 😂
- +1 yıl
Gerçekten de etmiş herşeyi gözlemlemiş aklindada tutmuş bende neden böyle bir şey yaptın peki diye sordum çünkü seni yaşayarak tanımak istedim dedi peki tanıyabildin mi yorumlarda dediğimde seni okadar iyi çözdüm ki sana hayranlığım daha da çok arttı demişti 3 ay yorumlarda muhabbet ediyorduk havadan sudan o yine adım adım takip ediyordu çok zeki bir insandı gerçekten ufacık detayları bile kaçırmazdı sonra bende ona alıştım güvenmeye başladım en sonunda da onu ekledim çünkü gerçekten emek verdiği için uğraştığı için ben ne yaparsam yapayım hiç vazgecmedigi için sayfamın en değerli insanı oldu brnim için aramızda bir şey olmadı ama çok güzel çok kaliteli bir muhabbetimiz dostluğumuz oldu ondan ikadar çok şey öğrendim ki bana burada gerçekten çok şey kattı ben buranın acemiisiydim içeriğini bilmiyordum onunla birlikte öğrendim çünkü her hatam da ya da birisiyle tartışmaya girdiğimde bana çok kızardı bir fırça yerdim mutlaka veya birisi bana kötü bir kelime kullansa ya da eleştiri yapsa hemen koruma altına alırdı vss oyuzden Burdaki en büyük şansım oydu ve beni bu sitede gerçekten çizen
en iyi tanıyan tek kişi de odur çünkü kendimi olduğum gibi hissettiğim davrandigim içimden nasıl geliyorsa öyle konusabildiğim anlatabildim tek insandı ona burdan sevgi ve saygilarimi gönderiyorum buraya girmiyor artık hesabını kapattı bazı sebeblerden dolayı - +1 yıl
Bunu niye anlattım sana biliyirmusun o azim önemli emek vermek çaba sarfetmek vss şu an bile adım adım takip eden 4 5 kişi var ama sadece ediyorlar okadar bende saygı duyarım oyuzden buz böyle şeylere çok alışkınız burada
Cevap sahibi+1 yılVay öyle Bi arkadaşı kaybettiğin için üzücü ☺️ yine de güzel anılar bırakmış. Yok ben o kadar yapamam ama yine de seninle sohbet etmek keyifli olur sonra silebilirsin ☺️
- +1 yıl
Yapamayacağını hissettiğim için yazma gereği duydum zaten bir kere kendine güvenen bir insan olsan gizliden yazmazsın bu senin cesaretsiz kendine güvenmeyen bir insan olduğunun göstergesidir ikinciside ben öyle 3 5 dakikalık sohbetlere dostluklara , arkadaşlıklara , aşklara imzamı atmam oyuzden o insanı tartar bicerim oyuzden de dostluklarim da aşklarımda uzun vadeli olur bilnrm anlatabildim mi
- +1 yıl
Takip et ya da etme saygı duyarım ✋
Cevap sahibi+1 yılYa kendime güvenmeyen, cesaretsiz lik bir durum yok aslında, bunları söylemen, kırıcı olman aşırı saçma şu an. Neyse benim suçumdu 😂 bu denli sana güzel yaklasmamaliydim hanımefendi. Çok uzun arkadaşlıklarına devam et lütfen. Off neyse şu an bu yaklaşıminla cevap haketmiyorsun 😂 iyi geceler
- +1 yıl
Sende keşke benim çenemi gönlümü yormasaydin bee adam bak kactane yoruma cevap vermem gerekirken vaktimi sana harcadım ve sana kırıcı bir kelime de kullanmadım gizliden yazdığın için cesaretsizsin dedim ben bunlara değerim ya da degmem görüşüne saygı duyuyorum iyi geceler güzel yurdumun güzel insanı
Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evlendikten sonra yapalim
01 Yorumla- +1 yıl
Yok sen öyle deme sen pantolonun fermuarina kafasını sıkıştır 😂 hem daha gerçekçi olur 😂 hemde bir bahanen olur 🤣
Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Doktor ağır kaldırma dedi derim...
00 Yorumla
+1 yılDuş almadım veya çok kıllı
00 Yorumla
+1 yılYarın üroloji randevum var.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizde tam tersi eşim bahane uyduruyor
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 7,3b cevap paylaştı.
+1 yılYarın iş var:/
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 787 cevap paylaştı. Başım ağrıyor demeyin de ne derseniz diyin
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeden olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
Bazılarında evlenince de olmuyor 🤣🤣 çünkü olan var olmayan var olupta vermeyen var 😂😂
- +1 yıl
O zaman direk hakim karşısına
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeyyy regliyim derim
32 Yorumla- +1 yıl
Kadınların en güzel kaçış yöntemi 😂😂
Cevap sahibi+1 yılYa da yapma askim utaniyom derim bende bahane cok☺️
- Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılöyle bir bahanem olmaz :D
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 456 cevap paylaştı. Kalkmıyor
00 YorumlaÇüküm yok
00 Yorumla
+1 yılİktidarsızim ve sünnetsiz bamya 😂😂
00 Yorumla
+1 yılKirpik diplerim ağrıyor derim 🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılBahane bulmam
00 Yorumla
+1 yılkuşum ötmüyor
00 Yorumla
+1 yılBelim agriyooooo
08 Yorumla- +1 yıl
Niye benim üstüm de mi yoruldun derse kız 😂😂
- +1 yıl
Senin altında yoruldum derim:)
- +1 yıl
Yok öyle deme inandırıcı olmaz sen pantolonun fermuarina kafasını sıkıştır hem daha gerçekçi olur 😂 hem bahanen olur 🤣🤣
- +1 yıl
Sonra lazım olursa kullanamam öyle
- +1 yıl
Daha iyi ya işte 😂😂 hep bir bahanen olmuş olur 😂
- +1 yıl
Arada kullanmak gerekiyor senin bahanen nedir peki?
- +1 yıl
Bixim bahaneler biliyorsun klasiktir başım ağrıyor yorgunum vss 😂😂 bizim en iyi kaçış yöntemimiz budur 😂 çok mükemmel varlıklar değilmiyiz ama 😂😂
- +1 yıl
Bencede
Gizli Üye(25-29)+1 yılDişim ağrıyor derdim
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 