Cinsellik yüzünden ayrılacağım, hiç güzel geçmedi. Bir bahane bulmam gerek. Ne uydursam mantıklı olur?

Onunla birlikte olduk bir kaç gün önce benim ilkimdi ama hiç güzel geçmedi. Daha fazla uzatmadan ayrılmak istiyorum. Ama nasil diyeceğim bilmiyorum. Onunla cinsellik yüzünden ayrıldığımızı anlamasını istemiyorum. Ne uydursam mantıklı olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Bi kişi bile mi mantıklı bir öneri sunmaz yaa 😭
Cinsellik yüzünden ayrılacağım, hiç güzel geçmedi. Bir bahane bulmam gerek. Ne uydursam mantıklı olur?
Cevapla