Sürekli cinsellik konuşan erkeğe sövdüm, adam değilsin, insan değilsin vs. dedim ama yine bile yazmak istedi?

Sizce psikolojisi falan mi bozuk? yani abaza olur insanda bu kadar kendiyle oynatmaz ki iki cinsellik konuşcam diye değil mi?

Sürekli cinsellik konuşan erkeğe sövdüm, adam değilsin, insan değilsin vs. dedim ama yine bile yazmak istedi?
Cevapla