Flörtümle ayrıldık sürekli onu hayal edip ıslanıyorum ne yapıyım?

ilişkiye dönüşmeden ayrıldık, yanı küstük, daha da çok arzuluyorum ne yappacam, acaba o da arzuluyormu yoksa unuttu mu

Flörtümle ayrıldık sürekli onu hayal edip ıslanıyorum ne yapıyım?
Cevapla