Kocama orgazm ettiği için teşekkür ettim bana salak mısın dedi haksız mıyım?

Eşimle güzel bir evliliğimiz var yatak hayatı da iyi kendisi dün beni üç kes üst üste orgazm etti. ilişki bitti ben aşkım teşekkür ederim beni üst üste bulutlara çıkardın iyki senle evlenmişim dedim sa.. lak mısın be görevimiz bunun için teşekkürler edilmez dedi sizce kötü mi ettim

Kocama orgazm ettiği için teşekkür ettim bana salak mısın dedi haksız mıyım?
Cevapla