2 aydır nişanlıyız ve 1 ay sonra düğünümüz var. Nişanlanmadan önce cinsel yaşantıyı sadece öpüşmeyle sınırlamıştım. Asla ileri gitmesine izin vermedim. Çok azıyordu ama kendisini kontrol edebiliyordu. Nişanlandıktan sonra nasıl olsa nişanlandık vajinal olmasada yapalım bir şeyler oral da olur sadece diye tutturdu. Öyle bir hayır dedim ki nutku tutuldu ve bir daha sormaya yeltenemedi bile.
Yarın bayram diye bugün eniştemle beraber hamama gittiler. 1 saat kadar önce ağlayarak beni aradı ve konuşmamız lazım dedi. İlk defa ağlıyordu ve çok korktum. Evlerimiz yakın zaten bize gel dedim. Hemen geldi annemin babamın elini öptü mutfağa geçtik. Hamamda keseden sonra erekte olmuş ve suyun dökülmesiyle, söylediğine göre masajı yapan adamın bir iki kere elinin çarpmasıyla falanda boşalmış.
Bana karşı çok dürüsttür ve yalan söyleyemez. Ama o yanlışlıkla çarpmalık ya da su dökmelik bir şey değil. Belli ki tellak buna mutlu son yaptırmış. Çok sinirim bozuk ve bu aldatma mıdır ya da suçlu ben miyim bir şey düşünemiyorum. Şimdi beni aldattı mı ya da nişanı atmalı mıyım bilmiyorum. İlk aklıma nişanı atmak geldi ama sadece git burdan diyebildim. Odada epeyce ağladım ve anca sakin olabildim. Arayıp duruyor ama açmadım telefonu. Sakince düşündüğümde kendimi de sorgulamaya fırsat bulabildim. Sizce ne yapayım dalga geçmeden cevaplayın gerçekten kötü durumdayım.
Yarın bayram diye bugün eniştemle beraber hamama gittiler. 1 saat kadar önce ağlayarak beni aradı ve konuşmamız lazım dedi. İlk defa ağlıyordu ve çok korktum. Evlerimiz yakın zaten bize gel dedim. Hemen geldi annemin babamın elini öptü mutfağa geçtik. Hamamda keseden sonra erekte olmuş ve suyun dökülmesiyle, söylediğine göre masajı yapan adamın bir iki kere elinin çarpmasıyla falanda boşalmış.
Bana karşı çok dürüsttür ve yalan söyleyemez. Ama o yanlışlıkla çarpmalık ya da su dökmelik bir şey değil. Belli ki tellak buna mutlu son yaptırmış. Çok sinirim bozuk ve bu aldatma mıdır ya da suçlu ben miyim bir şey düşünemiyorum. Şimdi beni aldattı mı ya da nişanı atmalı mıyım bilmiyorum. İlk aklıma nişanı atmak geldi ama sadece git burdan diyebildim. Odada epeyce ağladım ve anca sakin olabildim. Arayıp duruyor ama açmadım telefonu. Sakince düşündüğümde kendimi de sorgulamaya fırsat bulabildim. Sizce ne yapayım dalga geçmeden cevaplayın gerçekten kötü durumdayım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar