Nişanlımla birlikte kaldık, cinsellik adına bir şey yaşanmadı. Niye böyle?

Nişanlim 35 seker hastası insülin kullanıyor. İki hafta önce ilişki yaşadık 1 hafta regliydim dün bitti birlikte kaldık ama uyudu benimle hiç cinsellik adına bisey yaşamadık bir gün önce de telefonda cilve yapınca olmak zorunda mı o demişti sizce sebebi neden erkekler?

Nişanlımla birlikte kaldık, cinsellik adına bir şey yaşanmadı. Niye böyle?
Cevapla