Herkes fantezi yaşamak ister, hayallerini süsler. Hep faydalarını konuşuruz, uzmanlar faydalarını anlatır ama acaba zararları da var mıdır? Ben düşündüm bulamadım. Peki sizce?
Cinsel fanteziler hep faydalı mıdır? Yoksa zararları da var mıdır?
Hiçbir şeyin hep faydası olmadığı gibi bunun da hep faydası yok, zararları da olabilir.
Zararları da diğer konularda olduğu gibi daha çok dozu ile ilgili olur ama kişiye göre de değişebilir. Atıyorum kaygı veya korkusu olan birisi ile buna sebep olacak fanteziler yapılmaya kalkılırsa bu zevkten çok işkenceye dönüşür.
Onun dışında acı vermenin miktarı ayarlanamazsa da hiç tahmin edilemeyen sonuçlara sebep olabilir vs.