4 yıldır evliyim 2 yaşında bebeğim var. Eşimle cinsel hayatımız kötü ne yapmalıyım?

4 yıldır evliyim 2 yaşında bebeğim var eşimle hiç anlaşamıyoruz eşim özünde iyi biri ama çok eleştiren bir tip toksik evde mesela çocuğun önüne bişey serilecek unutmuşum böyle ima ile hani sersene dercesine bakışlar söyleyişler mutfakta havlu olmaz bir sürü laf diş macunu ortadan sıkarım diye baskılar imalat ben evde çocuk bakarken zaten çok yorulduğumu dile getirirken valla çok rahatız diyor işte eskiden böylemiymiş dedim ben kusursuz değilim olamam da benden bunu bekleme zaten çocuğa bakarken yoruluyorum ev işimde mükemmel olamam işte ben cevap veriyormuşum hiçbir şeyi kabul etmiyormuşum böyle olmazmış eleştiriye açık olmam gerekiyormuş ölseymiş de o da kurtulsaymış bende dedim ki sende benim dediğim konuları düzeltmedin bana laf atıyorsun kendin 4 lük müsün yanımda gaz çıkardın burnunu karıştırdın cinsel yönden tatmin olmadığımı defalarca kez söyledim ne tedavi oldun ne bişey denedin 10 15 günde bir mi ilişki yaşanıyor anlamıyorum sorun bende mi ya bana diyor stres oluyor vs sen gel bana diyor dedim ben hep gelemem ki yani insan istenmediğini düşünüyor bana diyor ki zayen 10 gün kavga ediyoruz senin yüzünden böylr yaparsan çekersin diyor bana ya adamdan cinsellik dileniyorum gibi oluyor ama o kadar sıkıldım ki bu durumdan ve sürekli eleştirmesinden ne olur farklı yönlere çekmeden bir anne olarak ne yapmam gerekiyor birilerinin ne olur yardım etsin 1 haftadır konuşmuyorduk tekrar konuşunca küstük kafayı yemek üzereyim

4 yıldır evliyim 2 yaşında bebeğim var. Eşimle cinsel hayatımız kötü ne yapmalıyım?
Cevapla