Çıktığım bir kız var ama ben biseksüelim, bir erkekle de konuşuyorum. Bu durumda ne yapmalıyım?

Çıktığım kız var 1-2 haftadır birlikteyiz ama ayrı konuştuğum bir erkek te var gizli tamamen biseksüelim çok üzülüyorum kandırdığım için ikisinide seviyorum tek yanlış bişeyimde çok kötü şeyler olabilir böyle olmasını istemedim şu an böyle bir durumdayım ne yapıcam kızda beni çok seviyor 🥺🥺

Çıktığım bir kız var ama ben biseksüelim, bir erkekle de konuşuyorum. Bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla