Kocam sekste çok saçma bir pozisyon istiyor. Ne yapmalıyım?

Doggy denilen pozisyon varya dün birlikte olurken o pozisyonu istedi benden bende o ne öyle ya çok iğrenç ve kendimi kötü hissederim hayvanlaşmaya gerek yok dedim anlamıyorum ki kucakta yapıyoruz misyoner yapıyoruz kaşık pozisyon yapıyoruz daha ne istiyor siz ne düşünüyorsunuzn?

Kocam sekste çok saçma bir pozisyon istiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla