Cinsellikte insan yanlış bi şey de mi yapabilir? Neden beğenmiyorlar karşı tarafı?
Not: daha hiç cinsellik yaşamadım ondan bu sorum. Evlilikten sonra yaşamak istiyorum
Cinsellikte insan yanlış bi şey de mi yapabilir? Neden beğenmiyorlar karşı tarafı?
Not: daha hiç cinsellik yaşamadım ondan bu sorum. Evlilikten sonra yaşamak istiyorum
Onun sebebini sana söyleyeyim bir tarafın deneyimli olmasıyla alakalı yani her iki taraf deneyimsiz ise zor bir ihtimal ama bir taraf deneyim diğer taraf ilk kez yapıyor ise beğenmemezlik oluyor özellikle kadınlarda bu çok fazla şahit olduğum için söylüyorum evli kadınlar sırf bu ihtiyacını gidermek için aldatma durumunda kalıyor eşini beğenmiyor tatmin olmuyor bende kendimi eşime saklıyorum inşallah oda benim gibi olur yoksa deneyimli olursa işim yaş
Şöyle oluyor kısıt koyarsan bu erkeğe aşırı itici gelir onu yapmam bunu yapmam vs... Ben şahsen böyle bir konu olunca kadını beğenmiyorum yapmam denen konu da farklı pozisyonlar ve oral vs... olması gereken işte bazıları bunu istemiyor kendini aşağılanmış hissediyor.
ilk yıllar her gün
sonra bir iki mehter marşı gibi derken haftalık aylık aya düştümü her iki taraftan birisinde sıkıntı var sonraki süreç kavgalar aldatmalar sonra kadın cinayeti akşam haberlerinde 30 saniyelik evlilik özet😅
Beğenmemek değil yeterli hissetmemek aslında.
Bunu cinsiyet fark etmeksizin söylüyorum seks esnasında sadece yatarak ilgi alaka ve zevk bekliyorsa karşı taraf bundan bıkacak ve istemiyecektir. Herkes uyarılmak ister herkes keyifli seks ister karşi taraf bunları karşılıyamazsa işte o noktada artık yetersizlik başliyor
Cevap
12Cevap
Yanlış demeyelim de eksikler diyelim. Tarafların birbirlerinin isteklerini yapmaması diyelim.
Bu durumda beğenmezler
Her evliliğin kendi içinde dinamiği farklı. sevgi bı yerde azalarak biter hemen hemen çoğu evlilikte bu böyledir. ama tutku, arzu, aralarındaki muazzam ten uyumu devam ettikçe, karşılıklı, bencil olmadan cinsellik yasaniyosa bu en güzeli.
Lise çağında gangbanglerle amatör videoları çıkan kadınları hiçbir erkek doyuramaz.😎Senlik bir şey yok. Kocan her türlü mutlu olur. Erkeklerde öyle fantastik doyumsuzluk olmaz.
Bir tarafın isteksiz olması. On sevismenin kısalması, fantezi yoksunluğu, ilerleyen yaşlarda performans düşüklüğü. Bunlar sık görülen vakalar. Romantizm yoksunluğu var bizde mesela.
Sosyal medya ve yetişkin filmlerinde ki kusursuz karşı cinsi görüp beklentiyi yüksek tutuyorlar. Kusursuz bir ilişki bekliyorlar. Sonunda hayal kırıklığı tabi ki... Bir de karşı tarafla tensel veya fikir uyuşmazlığı da olabiliyor.
Ya birbirlerine çabuk doyuyorlar ya da uyumsuzluklar var.
Doğru insanla olursan belli bir doygunluğa ulaşsan da isteğin bitmez.
cut.
Evlenince herkes yaşamayı ister değil mi bende evlensem isterim tabi ki
Nasıl yani?
Cinsellik ile iyi bir cinsellik arasında dağlar kadar fark var o 5üzden beğenmiyor olabilirler
Çok yanlışlar yapılır bir yanlış ömür boyu insanı soğutur
Yanlışlık saygı duymak gerek hepsi bu
Bu çok farklı bişey rutin gibi düşün
herkes sen yap ben tadını çıkarayım diyor
Aşırı şeyler isteyenler olabilir
Cünkü o heyecani almiyorlar.
Sence neden?
Evet oluyor bazen
Herkesin kendi hayat görüşü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?