Cinsel sorunları olup tedaviyi reddeden erkekten ayrılmak gerekir mi?

Bu çok önemli bi problem akıl verin ablamın eşi öyle cinsel problemleri var ablam tedavi olması gerektiğini söylüyor ancak eniştem bunu reddediyor aynı evin içersinde kardes gibi yasıyorlar bu yaklasik 2 yıldır böyle ablam artık pes etmiş durumda ayrılmak istiyor çünkü eniştem bu durumu umursamıyor her gece koyup kafayı (ayrı) uyuyor durum bundan ibaret... Bi evlilikte cinsellik olmazsa bu evliik bitmelimidir?

Cinsel sorunları olup tedaviyi reddeden erkekten ayrılmak gerekir mi?
Cevapla