AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
Gurursuzluk değil de saçma bir şey olur. Annen ne diyor. ?
İhtiyaç olarak düşünürsen mantıklı fakat eğer kötü bir ayrılık yaşıyorsanız insan karşındakinden tiksiniyor dokunmasina bile tahammül edemiyor öyle bir durum varsa yapmayabilirsin
Bence bu karar tamamen sana ait olmali ! Bende ayni durumdan gecmistim
yaw adam halen kocan canın istiyorsa ver gitsin ne varki.
Ya toprak olacak Toprak Karıncalar yicene bırak eşini yesin😂😂😂😂
Mantıklı çünkü halen evlisin, birde sevişe sevişe barışma durumu olabilir
Kocanla fakbadi olcan yani.. bir tanıdık vardı kocasından boşanmış kocası Bi gün çocukları görme bahanesi ile gelmiş kadının popon elleyip seninle fantezi yapalım mı demiş. kadinin cevabı fantezi yapacaksak neden bosandik olmus😂😂😂boşanma konusunu gözden geçirin bence siz hiç acele etmeyin. sorunlarini çözmek için aile danışmanına bile gidebilirsiniz. gorunen o ki birbirinize karşı henuz bitmemis duygularınız var..
Kanka mikilcek olan senisin biz niye karar verelim ki
Mikilmek ne alaka ya
Soru nenile alakaliki ne alaka diyosun
Siz neden bosaniyorsunuz o zaman belliki birbirinizi seviyorsunuz
Ben olsam boşanma sözü geçtikten sonra asla saçına bile dokunmam
Sevişmek belki sizi yeniden yakınlaştıracak belli mi olur?
Yaşamadıkları için millet mal mal konuşmuş tabiki yaparsın bundan daha doğal ne olabilir ki
Sevişebiliyorsaniz niye boşaniyorsunuz arkadaş amma marjinalsiniz
Boşa geçmesin ne alırsam kar diyor.
Hatta hamile bile bırakabilir.
Cinsel ihtiyaçlarimızı gidermeye devam edelim demiş. Bana saçma geldi ama siz bilirsiniz
Niye saçma olsun
Boşanma aşamasında oldugum bir adamı neden arzulayım? Demekki beraberken anlaşamıyorlar ki boşanma kararı almışlar. Sen yoluna ben yoluma der, hayatıma devam ederim. Sonuçta boşandıktan sonra artık esi eşinede haram olucak dışarıda başka birinden farkı olmicak
Adam son bir kez daha şov yapıcak ha jdjsjgskskjskddjjeks ne güldüm
Bak ya seni ihtiyaç olarak görmüş... olmaz öyle. evi de ayırsana artık...
Sen boşanma. kararo. almissin eşinle f*ck body olacaksın ilginccc bence sürece aykiri
Madem birbirinizden kopamıyorsunuz ne diye ayrılıyorsunuz ki
helalin varken son ana kadar kullan belki fikriniz değişir yatak odası bambaşka bi yer
Helalin varken fırsatı sonuna kadar değerlendir bence
O kuş kümese girince barışırsınız. o kuşun barıştırmadığı yok daha. ayrılma sebebiniz incir çekirdeğini doldurmuyorsa tekrar denemenin faydası var.
hiç mantık yok sildiğim kişiyi neden koynuma alayım o da var
Duruma göre değişir ama ben yernde olsam ına öneride bulunurdum👍😅
Neler yasadiginiza gore degisir. Kisaca neden bosaniyosunuz?
neden gurursuzluk olsun sen de istiyorsun sonuçta. bir şey olmaz ben olsam son kez tadını çıkarırdım
Evet bence kesinlikle gurursuzluk. Allah akıl fikir dagitirken şemsiye mi tuttunuz mk 🤣
Düzenli ve kaliteli yatak hayatı varsa
Ne bk yeme boşanırsınız
@ibrahimfurkan34 la Bi sktr git
Mal değneği
Bi bk bildiğin yok
bence boşanma aşamasında ne amaçla olursa olsun bir araya gelmek yanlış
Bence yapın çok güzel olur ama muhtemelen barışırsınız öyle olursa
İki yabancı gibi devam ederlerse daha büyük keyif alırlar 😉
Sizin gibi boşanıp sonra fb gibi devam eden ilişkiler duymuştum. Olabilir.
Boşanacaksın ve eşinle yatmayı düşünüyorsun :D Git başkası ile yat daha iyi :D
Siz ayrılmamışsınız bence barışmak için kendinize bunu bir şans olarak verin ayrıca ayrılacak olan insan bu kadar süreyi uzatmaz
Öyle şey mi olur ya Bittiyse bitmiştir bitmediyse umut vardır
Bende eşimden boşandım ve mahkeme günü bile yapmıştık. Mahkemeden sonra da bir kaç kez yaptık ayrıldık
Mahkememiz vardı ben yurtdışından geldim adam benimle yatmak istedi 😀😀.
Konuyla ne alakası var tam anlayamadım
Belki hala seviyor ve bu yolla seni yeniden kendine bağlamayı düşünüyor olabilir
Boşanmaktan vazgeç bol bol sevişin tadını çıkarın 😂😂
adam mantıklı konuşmuş bence sende istiyosan çevirme bence adamı
trolün böylesi 😂 valla hayranım sizin şu senaryo yeteneğinize
Soru sormak için mi soruluyor. ya da insanların aklıyla oynamak için mi Allah akıl fikir versin.
Eşin fırsat varken yapmak istiyor boşanınca bulması yapması zor olucak bunun farkında
Eskrta para yedirmek istememiş 1-2 gitmedi bak mıs 400-500₺ abooo sna gelmis bedava 😂
Bence boşansanız bile yatak hayatınız devam edebilir.
Bende bosandım ama esim seks yok dedi seninki tuhaf ya bosanmak istemiyor bilemedim
Tabii ki devam edin sevişmeye belki boşanmaktan vazgeçersiniz
Çok saçma zaten birbirinizi istemiyorsunuz cinsellik ne alaka
Siz Boşanincada mi aynısını yapacaksıniz bu nasıl bir soru yaa ya boşanma ya da mesafeni koy kardeşim saçmalık şeyler
valla kalp kırık catlak yapıştır olmaz bence hiç denemeyin olmuyor
O hala eşin sonuçta ver gitsin
Eşi olmasa da vermeye devam etsin ya keyiflerine baksınlar
Cinselliği barışmak için bir yol olarak kullanıyor olabilir
Bu şeye benziyor sen n sigaranı hani izmarit olana dek içip atıyorsun ya öyle bişey buda
Okuyunca dedim ki;
Ulan ne saçma sapan adamlar var hayatta.
Ayrılma kararin netse yapma anlayamassin vazgeçmistir belki vazgeçme diye çocuk yapar senden anlayamassin ama boşanma konusuna bak affedersen barışalım de barışın daha iyi olur bence
Bu dakikadan sonra bunu yapma kendini kullandırma bence
Hamile kalırsan nolck saçmalık bu
Kalsın ne güzel işte
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu!
Dene bi de öyle sor bakalım farkı ne
Onun kafasına kuş pislesin
Diyete gireceğimin akşamı hayvan gibi yiyen ben