Kızlar, 18li yaşlarınızda cinsellik yaşadığınıza/yaşamadığınıza pişman mısınız?

Bunun cevabı benim için çok önemli.
Yaşadınız mı yaşamadınız mı?
İyi ki yaşamışım mı yoksa keşke yaşamasaydım mı diyorsunuz?
Yaşamadıysanızda , keşke yaşasaydım ya da iyi ki yaşamamışım mı diyorsunuz
Kızlar, 18li yaşlarınızda cinsellik yaşadığınıza/yaşamadığınıza pişman mısınız?
Cevapla