Her gün sorulan o nadide soru, penisin boyu mu önemlidir yoksa işlevi mi?

Bu konuya seneler bile geçse, kim sorarsa sorsun, her daim %50 - %50 oranda cevap geliyor hep. Ama ben yeni bir şık ekleyeceğim. Önemli olan ne boyu, ne işlevi. Önemli olan penisin sahibine olan hislerimizdir diyeceğim.

Her gün sorulan o nadide soru, penisin boyu mu önemlidir yoksa işlevi mi?

Sevdiğim veya hoş bulduğum bir erkeğin penisi ister 3cm olsun, ister 33 benim için hiç bir şekilde önemli değil. Ya da sevişmeyi iyi bilsin, hiç bilmesin fark etmez. Eğer o erkeğe bir duygum varsa her türlü zevk alacağımdır zaten. Hiç umrumda olmayan birinde 22cm penis olsa bundan bana ne? Öyle değil mi :D

Boyu 📏
İşlevi 🕶
Duygular ❤️‍🔥
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Valla %50yle duygular kazanmış. Bence konu bitti sjsjsj
Her gün sorulan o nadide soru, penisin boyu mu önemlidir yoksa işlevi mi?
Cevapla