Oral istemediğim için tribe girdi ne yapmalıyım?

Arkadaşlar erkek arkadaşımla son ilişkiye girmemizde tüylerini kısaltmamış daha önceden planlı bi buluşmaydı ve oral istedi bende yapmak istemediğimi söylemiştim az önce yine lafını geçirdi bende çookkk kibar nazik bi şekilde hoşuma gitmediğini ve bunu saygısızlık olarak algıladığımı belirttim sonuç olarak bida benimle birlikte olmak istemediğini söyledi kızdı bana çok saçma bi şekilde s. git falan dedi son mesajlarımada görüldü attı bunu yapan kişi 30 yaşında hani küçük falan da değil ben hatalı mıyım bu durumda alttan almam gerekiyor mu kırıldı mı bana e ama bende kırıldım şu an ayıp yani tavırları falan ne yapayım ben?
Oral istemediğim için tribe girdi ne yapmalıyım?
Cevapla