AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
227Cevap
Kusur degil sen oyle yasamayi tercih edersin ben boyle 🤷♀️🤷♀️
kusur olduğunu duşunuyorsan sana deneyimli biri olarak yardım edeyim. sen ne istediğine kendin karar ver ama
Az bulunur.
Kusur değil ayrıcalıktır.
lanet olası ülkede bu kötü biresymis gibi görülüyor. yazık...
Ben de 30 yaşımda olmama rağmen hiç sevişmedim.
Değil,
Evliliği beklemek
Erdemdir
Ben de çok istekliyim hiç ne sevgilim oldu ne seviştim hayatımda ki doğru insanı bekliyorum
Asla değil bende yapmadım kusur olarak gören benim için ezikir
Sanırım edep ve hayadan geloyor bence böyle temiz kalmalisiniz evleneceğiniz kişi şanslı olmali
Bence gurur duymalısın zina yapmamışsın böyle devam et
Hayır değildir o kadar büyük bir şey değil abartmayın artık
Bende hiç cinsel ilişki yaşamadım kusur olarak görmüyorum
normal olan beklemek zaten
Bence eksiklik psikolojik fizyolojik her turlu eksiklik yani
Bu bir eksiklik değil asıl mesele bunu yaşayacağın doğru partnere denk gelmemiş olmak
tutma kendini, rahat ol... beğendiğin birisiyle seviş 😁
Ne güzel keşke yapsak ben de senin gibi arzulu ve çok istekliyim
Kaybedenler kulübüne hoş geldin ben de hiç sevişmedim.
Niye kusur olsun ki? Bence tam tersi güzel bir şey. İlklerini doğru kişiyle yaşamak kuhteşem
Muhteşem*
Merak etme zaten herkes bakireliği saklayıp hiç yapmadım diyerek kendini avutuyo 😃
Büyük kusur tabi guzumm neden bu yaşa kadar bi erkeğe kokunla tanistirmadin tadına baktirmadin 😘
Kusur değildir.
Hormonel, fiziksel ve psikolojik yönden eksikliktir.
Yoooo değil. Piyasada erkek mi var düzgün ben 26 da yaptım onda da merakımdan yoksa yine erkek boktu
Düzgün erkek var sana denk gelmedi diye herkese çamur atma. Bırakın şöyle saçma genellemeler yapmayı
Bu soruyu yanlış yerde sordun. Şimdi herkes aslan kesilecek
Aynı hastayız bende sevismedim ama bu bir eksiklik değil doğru kişi çıkmamasi bence
Niye kusur olsun. Doğru insan lazım ki değsin en güzeli. Akışına bırak elbet olur.
Kusur tabii ki değil ama eksik hissetmeni anlıyorum.
Hayır değildir hiç bir zamanda olmamıştır böylesi senin için daha iyi
Ben de sevişmedim bir araya gelmek isteyen de oldu ama güvenemedim kaygılandım yemin ederim
Kusur değil evleneceğin insan için iyi bişey hiç mi erkek arkadaşın olmadı
Bende yapmadım ve bence bir kusur değil. Peki neden kendini tutuyorsun
Annen Baban sana hiç mi bir şey öğretmedi yapıp doğurup meydana saldı mı direk
Bence kusur. Gel sevişelim 😉 konunun uzmanı ayağına geldi...
Yardımcı olabildiysek
Değil ama güvenilir bir partner bulup kızlığını bozmadan yap bence
Olabilir herkesin kusuru var sevişmemiş olabilirsin
Erkeksen evet çünkü kadınlar öyle görüyor ama kadınsan erkekler bunu önemsemiyor.
o tam tersi aslında
Kime sorsam kime denk gelsem her kadın birşeyler yaşamış tecrübeli erkek istediğini söyledi.
erkeklerde tecrübeli istiyor
Şahsen tecrübe umrumda değil ama genel olarak insanlarda (her iki cins içinde geçerli) saçma bir tecrübe isteği var
Tutabildiğin kadar tut. Tutamadıığın yerde sal gitsin 😄
yaşamak için tecrübeli bir fucbody lazım sana
Hayır kusur değil doğru insanı bulana kadar değil öyle düşünme
hayır kusur değildir, senin hayatındaki almış olduğun kararlar ve tercihlerin sonucudur.
Hayat senin fazla kafaya takma yapmak istiyorsan yaparsın
Artı 18 film izleyip mastürbasyon yap iyi gelir sana
O kusur seni uzenlerde ve güvenini sarsanlar yüzünden
Bu yaşına kadar günaha girmemişsin şimdi girsen pişmanlığın çok olur. Cinsel çağrışımlı düşüncelerden kaçınmaya çalış. Fikir neyse zikir odur. Helalinle nasip olur o iş gelecekte.
Niye günah olsun bu durum kendini kısıtlar ancak
@Berivann6 ben çok yanlış bir zihniyete öğüt niteliğinde bir şey yazmışım çok pardon. Bu arada evlenmeden bu işin yapılmasının günah olmadığını nerden çıkardın ki?
Sadece kısıtlayıcı dinler tarafından günah kagıtta bir belgeye inanmak saçma geliyor bana sadece hukuksal ayrıcalıgın oluyor o kadar
Olur mu öyle şey balım öncesinde sevişenler evde kaldı sevişmeyenleri evlenecek olanlar arıyor
Bende bu yaşıma kadar sevişmedim
Olabilir. Normal bir şey
Cölde susuz kalmak gibi bişe ama olmadıkdan sonra...
artık bu işi öğrenmenin ve sana yardım etmenin zamanı geldi asker.
tutma kendini sal artık
İçinden gelmeyen şeyi yapmamalısın zaten normal tabikide
Burdan konuşabileceğin birini bulabilirsin alışmak için
Tabiki kusur değil umarım kendin gibi birini bulup ömrünün sonuna kadar öğrenmen gereken herşeyi onunla birlikte öğrenirsin hayatına gereksiz insanlar üzüntü keder stres girmez
Sevişmemek kusur oldu vay anasını , Allah başımıza taş yağdiracak
Kusur falan değil ama yapmak istiyorsan tutma kendini boşuna yaş geçiyor çünküü o gençlik tadı başka olur tam sınır yaşlardasın
Nasil bir ülkeye döndük arkadaş namuslu olmak kusur olmuş. 30 yıl önceki insanlar şu halimizi görse ağızları açık kalırdı
bekleme sebebin Allah korkusu degilse bosuna bekliyosun
İsteğinin olması normal ama sana tavsiyem gerçekten sevdiğin biriyle yap yoksa pişman olursun.
Kusur değildir tabiki de. Senin tercihin yapıp yapmamak, en doğru kararı sen vermelisin. Millete kulak asma bence
Neden kusur olsun namusunla yaşayıp gidiyorsun işte zamanı gelince yaparsın
Sen kendini tutmuyorsun sadece yakisiklilar seni tutmamış🙂 eger onlarin islerine gelse 5 dakikalik isin vardi emin ol.
Yüzme bilmeden daha, deniz görmeden hiç güneşte yanmadan. Şimdi ölmek istemem daha hiç sevişmeden...
Ne yapacağını biliyorsan sorun olmaz. İleride elbette yapacaksın
Kusur değil tabi ki bu da bı tercih. İlk yaptiktwn sonra o hazzı alınca gerisi de gelir ama dikkat et