Daha önceden cinsellik yaşadım diye şimdi sevgili olacağım kişiyle de yapmak zorunda mıyım?

eskiden yaptığım için çok pişmanım aynı hatayı tekrar etmemek için dikkatli davranıyorum ama tanıştığım kişiyler ne de olsa eskiden yaptın şimdide yapmalısın diyorlar, öyle bir zorunluluk var mı

Daha önceden cinsellik yaşadım diye şimdi sevgili olacağım kişiyle de yapmak zorunda mıyım?
Cevapla