Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÜlkemizin eğitim seviyesi düşüktür bu yüzden buralarda bir bay bir bayan ile birlikte olduğunda kolay kolay bırakmaz ve belirli zaman aralıkları ile geri dönüş yapmak ister bayan başkası ile evlenmiş olsa bunu bilse bile rahatsız eder arar sorar mesaj atar ama gelişmiş toplumlarda bir bayan bir adamdan ayrıldığında iş bitmiştir bayan istemediği sürece kimse kimseyi arayamaz rahatsız edemez kendini hapiste bulur adam ülkemizde bakire olmayan bayanın tekrar aranıp arzulanacağı görüşü bu yüzden hakimdir ve bayana güvense bile Türk erkeği geçmişinde olan adama güvenmez çünkü tekrar geri dönüş yaparsa sorun yaşarım diye düşünür zaten bayanlar hep yazar evlendim geçmişimden kurtulamadım eşim anlatacak diye ödüm kopuyor veya sevgilim var ama eski sevgim mesaj atıyor kurtulamıyorum diye yazanda çok
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye'de ve bu konuda benzeri tavırları olan ülkelerde, bir kız eğer bekaret veriyorsa o erkeği unutmasını çok zor görürüm çünkü bu kadar önemli görülen bir şeyi vermesi öyle basit bir istekle açıklanamaz. Avrupa ülkelerinde ise bekarete önem verilmiyor yani onlar için diş çektirmek bile belki daha özel bir durum yani bir kalıcı etkisi yok psikolojik olarak.
10 Yorumla
+1 yılBos yapiyorsun. Yapma ;)
Kendi adima konusuyorum asla avrupali kadin ile ciddi dusunmem.
Ama eger musluman olursa elbette tum gunahlari siliniyor. Tertemiz basliyor. Ve acikcasi ozaman evlenme imkani olur. Obur turlusu asla derim. Turk kizlarin caciki mi cikdi hshahaha03 Yorumla
Soran+1 yılLan kuranda bile ehli kitapla evlenilebilir diyor hristiyan bir kizla evlenebilir müslüman biri
Soran+1 yılBen bekaret konusunda kültürün öneminden bahsettim ben şahsen bakire olmayan avrupali bir kizi bakire olmayan bir türk kizina tercih ederim en azindan kendilerini yamayacak koca arayisinda olup eekekleei keriz yerine koymuyorlar
- +1 yıl
Merak etme bakire olmayan kadin her yerde ayni. Ayrilma orani yuksek avrupda, bunlarla evlenilmez eglenilir. Ve bu benim kendi gorusum. Dogru kitabimizda hristiyan bir kizla evlenilir. Lakin gel de gor cogu atheist hristiyanla bir alakasi bile yok 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 2,7b cevap paylaştı. Avrupada kadın ilk aşkını unutuyor bizim kızlar 40 yaşına gelsede ilk yaşadıklarını unutamıyor hatta evde çoluk çocuğu bırakıp ilk yattığı adama kaçıyor
Avrupada bu yok hele ruslarda hiç yok desen yeri var00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel soru ama kültür ve inanış farkı var bizdeki Müslümanım deyip heralti yiyor oradaki gavur oluyor ama dürüst olmaya gelince onlardan dürüstüde yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok fark var. Biri kültürüne ihanet ediyor oburu etmiyor. Onlar o ortamda büyümüş normal. Bizimkiler türk kültüründe büyüyüp hala kaş
Arlik yapıyosa tipine bile bakmam00 Yorumla
+1 yılÇünkü onların kültürü öyle ayrıca AB pasaportu söz konusu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEziklik duygusu, özgüvensizlik
179 Yorumla
Soran+1 yılNasil yani
Soran+1 yılAfam niye ezik hissetsin kendini avrupali bir kız kendisini sevmiş üstelik türk erkeklerindeki özgüven batılı erkeklerde yok
Cevap sahibi+1 yılAvrupalı kız onla evlensin de isterse milyon kişinin koynundan çıkmış olsun. Farketmez o kız onu beraber olmaya layık bulmuş bu yeter.
Ama Türk kız için bu geçerli değil. Türk kızlarını kendinden üstün değil kendinden aşağı görüyor. Kendi bakir olmasa da bakire kız istiyor
Soran+1 yılHayir işte türk kızının kafasi çalışmaz türk erkeğinin zoruna giden şey kızın bakire olmasi değildir. Bekaret ortadoğh toplumlarinda tabu olduğu için bakire olmayan bir türk kızı hakkında bir türk erkeği bu kız bekaretini verdiği eekeği kizların kendi deyimiyle en degerli hazinesini verecek kadar geleceğini yakacak kadar toplumsal değeeleri bir kenara itecek kadar cok arzulamıs çekici ve dayanılmaz bulmuş ortada söz yok nişan yokken ilişkiye girmiş sonra da çok zor evleneceğini bildiği için koca arayışına girmiş sirf kendini bakire olmadıği halde kabul edip evlenmeyi istediğim icin benimle sevgili oluyor aslında bende hiç özel bir şey bulmadı diye düşünür bundan rahatsız olur o yüzden önceki ilişkisini sorun eder kendi iliskisini de sorgular. Avrupali bakire olmayam bir kız hakkında bunlari düşünmez ya bunlarin toplumunda evlilik dısı cinsel iliski normal bir sey kiz 16 17 yasimda birinden hoşlanmiştir o hazzi almak için yasamıştır der gelecegini yakacak kadar arzulamıştır diye düşünmez ve bj kiz benimle evlenmeyi istiyirsa mutlaka bende özel bir şey bulmuştur beni gerçekten sevmiştir ki benimle evlenmeyi istiyordur der çünkü kızın seçenekleri çok fazla bakire olmayan türk kızlari gibi kendini yamayacak koca bulma arayışında değiller ve sana şunu sana söyleyeyim bir ingiliz adam türkiyeye gelse türk toplumunu tanısa bekaretini önemsemeye başlar
Soran+1 yıl3. Satir olmaması*
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyorsun bilmiyorum, ben Kayseri gibi tutucu bir şehirde doğup büyüdüm, Kıbrısta okudum, Türkiyenin bir çok yerinde bulundum. Mardin, konya, Ankara , maraş, urfa, diyarbakır, mersin, muğla, balıkesir, bursa, zonguldak, samsun... heryerde bulundum. İstanbul Nişantaşında yaşıyorum.
İnan bana bekaret diye bişey son 20 yıldır kalmadı. Ben bekaretini veren kızlardan evlenmekte zorlananı hiç görmedim. Hep daha iyisini buldular. Bakire olmak artık erkekler için önemli değil hatta zavallılık olarak görülüyor.
şu an bakire olmayan güzel bir kızla çıkmaya başlasan sen de evliliğe gayet kolay ikna edilirsin biliyorsun bunu. Bekaret falan artık hikaye.
Bence bir insan bakire kalacaksa bunu inancı için Allah için yapmalı. Toplum için erkekler için değil.- +1 yıl
Yorumlar gayet mantıklı da neden gizlisin ☺️ özgüven?
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ 😀😀😀😀😀
Cevap sahibi+1 yıl@Godlike_Ruler_ Bunun özgüvenle bir ilgisi yok canım. Sadece kimliğimi açık etmek istemiyorum. Sözlerime verecek cevap bulamadın da gizli profilime mi takıldın? Kıyamam 😂
Soran+1 yılUlan sıkıyorlar ya yoksa ortalık bakire olmadıği kullanılıp atılan kızlarla dolu olur muydu sitede tarama yap bakire olmadığı için reddedilen kizlarin sorulariyla dolu ya da kullanılıp atıldım diyen adam keriz mi ya kendisine yamanmaya çalışan kızla evlenmeyi istesin inanacak mi ya seviyorum masallarına mal mı elalemin altına bedavadan yatan kiz için düğün çeyiz altın yapsin
- +1 yıl
Keşke kasmadan cevaplasaydın. Hepsine katılıyorum. Mantıklı kesinlikle. Kimlik önemli ☺️
Soran+1 yılNerede yaşadığıma gelince güzel kızım yemin ederim antalya da yaşıyorum açık toplum yapisina sahip bir şehir ve kendi yaşadığım duyduğüm şeyler bunlar ve bu sitede de tarama yapiyorum ayni şeyleri okuyorum
Soran+1 yılAyrica ilk yorumunda erkekler kendi bakir olmasa da bakire kız istiyor demenle sonraki yirumun çelişkili esas sen bakire olmayan türk kızlari eziklik yaşamasın diye çark ettin
- +1 yıl
Türk erkeği dediğin kesimin büyük bir kısmı amAsalak. Dişi geçiyorsa her konuda yüklenirler. Bakire olsun olmasın zeki kadın istediğini alır herzaman
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ sen söyle kim doğruları söylüyor? Ayrica benim için de doğru olan avrupa kültürü zaten ben de bakir değilim ve normalde bekarete önem vermiyirum
- +1 yıl
Kızların kafası çalışmıyor demesen ikiniz bir noktada buluşacaksınız ☺️
Kadınlar duygusal erkekler şekilci diyelim biz ☺️ bence yorumlarda derin bir ayrım yok.
Soran+1 yılBir de az sık az sık maraş demişsin maraş bu konuda türkiyenin en geleneksel yerlerinden biri ya pazarcık alevisi tabi kültürel alevi normalde inançsiz bir öğretmen arkadaşım var bayan o bile eşime kadar hiçbir erkekle ilişkim olmadı kızımı da öyle yetiştirecem demişti 2016 da düşün yani sen herhalde avrupada falan yaşıyorsun
Cevap sahibi+1 yılBen de görüyorum o soruları, o kızlar normal kız değil. Adı çıkmış kızlar. Küçük yerde yaşıyorlar asla büyükşehirde yaşayan bir kız bunu düşünmez.
Kasabada yaşayıp adı çıkıp da halen evlenecek erkek bulamıyorum diye ağlayan kızlar var. Kasabadaki tüm genç erkeklerle yatmış.
Şimdi sen de bakire olmayan kızla evlenirsin de o kızın yattığı erkekleri biliyorsan ya da o erkekler bunu söylüyorsa hayatta evlenmezsin o kızla. Yatar geçersin. Ağlayanlar bunlar.
Kıbrısta okudum kıbrıs da küçük yer. Adı çıkan kızlar var kampuste birçok erkekle yatmış, erkeklerin herkese anlattığı hikayesi olmuş. orada adı çıktı diye ağlıyor başka okula geçiş yapıyor ama orada da dedikodısu yayılıyor o daha gelmeden. Kıbrıs küçük yer. Öğrenciler okullar birbirini tanır. Sonra kızı orada da kullanıp atıyorlar. O kız kimseyle evliliğe giden ilişki yaşayamıyor. Okul bitip Türkiyede onun ününü bilmeyen bir erkek bulursa kolayca evlenir. Ama bazen kötü şans kıbrısta okumuş birileri o kızı görüp onun ününü orada da anlatabiliyor.
Dediğim gibi adın çıkmamışsa bekareti kimse önemsemiyor. Ne yaparsan yap gizli yapanı millet namuslu gibi kabul ediyor.
Soran+1 yılYok ya benim antalya da tanidiğim bir erkekle birlikte oldum çok pişman oldum sımdi olsa yatmazdım diyen kızlar neci peki? Siteye bak hepsi de aynj şeyleri söylüyor biriyle birlikte oldugumu kimse bilmiyir arkadaşlaeim bile bilmiyir diyor yine de ciddi bir ilişkisi bakire olmadigi için suya düşuyir terkediliyir kiz
- +1 yıl
Onlar ayrılık bahanesi ve kızlar genelde ya çok küçük ya da çok baskılı yetişmişler. Dünya durdu sanıyorlar. Nasıl mavisin sen yahu 😂
Soran+1 yılKizlarin hakikaten kafası çalışmiyor ulan ilk yorumundan çar edip başka bir şey söylüyir önce diyor ki bakir olmayan erkekler bile bakire kız istiyor diyor sonra bekareti kimse önemsemiyor diyor ve celişki belli olmayacak sanıyor
Cevap sahibi+1 yılYa bi yürü git 😂
Benim bir arkadaş vardı kız güzel de değil aşırı zayıf çocuksu bir tipi vardı. Kız yozgatta okudu, kayserili zengin bir ailenin oğlu ile tanışmış nerde tanıştıysa. Oğlan buna düzenli maaş gibi harçlık veriyordu herşeyini karşılıyordu. Devamlı lüks hediyeler falan. Oğlanın ailesi de kızı kabul etmişti. Kız oğlanın parasıyla okudu etti. Onla yatıyormuş da. Sonra okul bitti kız döndü bunlar ayrıldı. Hemen daha zengin birini buldu kız. Evlendiler hem de adamla dünya turuna çıktı maldivler falan fotıları görseydin 🤣 sen de bakirelik sayıklıyon
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ tabi ki kimlik önemli bekaret değil hepsi de mantıkli söylediklerimin
- +1 yıl
Katılıyorum soran ☺️
Yorumlayan kişi özeline indi oradan yürümek zor 😂
Soran+1 yılSık sık az daha sık o senin anlattığın hikaye okul bitti kiz döndü bunlar ayrıldı kısmında bitmiştir. Bir de güzel değilmiş falan ruhuna aşık oldu duyorsun yani adam
Cevap sahibi+1 yılSenin algıların sıkıntılı 😂 kafan basmıyo.
Erkekler diyorum adamına göre davranıyor çifte standartlı diyorum.
Avrupalı kızda bekarete önem vermiyorlar
Büyükşehirde yaşayan güzel kızda bekarete önem vermiyorlar.
Ama küçük şehirde yaşayan, bakire olmadığı duyulmuş kızı kabul etmiyorlar.
Yani tutarlı değilsiniz. Amacınız ahlak değil, ahlaklı görünmek sadece- +1 yıl
Ruha aşık olmak hikaye düşmeyin bizim ruhla işimiz yok
Soran+1 yılSonra da evlendi falan ulan batıdaki buyük şehirlerde bile bir kız bakire değilse kendinden kaç yaş büyük bosanmiş çocuklu adamlarla evleniyirlar bizim antalyada mahallede böyle bir şey oldu kizin bekareti yokmustur diye laf cıkardılar 2010 da bu siteye bak görürsün bakire değilim 15 yaş büyük bir adamla evlenmeyi düsünuyorum kimse kabul etmiyir sizce evleneyim mi diye soru soruyorlar
Soran+1 yılSenin dediğin durum %1 dir bu ülkede
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ özeline indi ıste ondan zaten kendi durumuyla ilgili konu o yüzden kabul etmiyor
Cevap sahibi+1 yılGüzel değildi deyince aklına aşırı çirkin bişey geliyo demi? 😂 O adam o kızla ciddi olmasa ailesi ile tanıştırıp kızı sık sık aile evinde yatılı misafir edebilir miydi? Niye kızı maaşa bağladı? Kız fakirdi çünkü okuyordu. Senin vizyonun dar. Hayatta bişey görmemişsin. Ne anlatsam boş sana.
İnanmak istemiyorsun ama o kız 2 yıl içinde evlendi başkasıyla. Hiç de boş kalmadı.
Böyle çok örnek gördüm ben. Dediğim gibi senin çevren dar hayatı insanları görmemişsin
Soran+1 yılHe kızım he avrupada 6 tane ülke gezdim iki dilden doktora puanım var türkiye de ailem memurdu 40 tan fazla il gezdim universiymteyi cok farkli bir şehirde okudum. Vizyonum dar
Cevap sahibi+1 yılNere l. an bu dediğin yer köy gibi biryer heralde 😂 dee 30 sene evvel bir komşumuzun kızı evlendi ilk gece kanama olmamış damat da kızı rezil etmiş inanmamış babasının evine bıraktı. Bak bu kız ilahiyat mezunu hafızdı. Sonra kız ailesine demiş ben bakireyim kanama olmadı falan, kızı götürmüşker doktora, doktor bakmış kız halen bakire zar yıtılmamış. Rapor vermiş bekaret raporu. Kızın ailesi o raporu millete göstermiş damat erkek değilmiş yapamamış kıza suç atmış diye bu sefer damadın adı çıktı.
Neyse kızın adını temize çıkardılar, kızın birsürü isteyeni oldu. Kız başkasıyla nişanlandı ama kız meğer hamile kalmış ötekinden. Nişanı bozdular. Kız doğum yaptı kızlık zarı doğumda yırtılmış.
Erkek tarafı milyon kez gelip özür dilediler barışmak istediler kız kabul etmedi. Doğum yaptıktan sonra başkasıyla evlendi
Soran+1 yılAl bak aşağidaki kisinin yorumu Türkiye'de ve bu konuda benzeri tavırları olan ülkelerde, bir kız eğer bekaret veriyorsa o erkeği unutmasını çok zor görürüm çünkü bu kadar önemli görülen bir şeyi vermesi öyle basit bir istekle açıklanamaz. Avrupa ülkelerinde ise bekarete önem verilmiyor yani onlar için diş çektirmek bile belki daha özel bir durum yani bir kalıcı etkisi yok psikolojik olarak.
- +1 yıl
Gerilmeseniz ikinizinde haklı yanları var. Discord da konuşalım 😂
Soran+1 yılO dediğin kız tabi ki talipli bulur çünkü evlilik dısi bir iliski yapmamiıs ki tırnak içınde namusludur ama ben İzmir'de arkadaş ortamında bile 2015 de konuşulan şeyi duydum izmirliyiz diye ga vat değiliz bakire olmayan kizla niye evleneyim dendiğini ben kendim duydum sitede de gördüm boşanmıs çocuklu bir kadınla evlenirim ama evlilik disi bir iliskiyle birinin altina yatan kizi istemem diye yazildigini
Soran+1 yıl2014
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ ya ben bu ülkenin gerçeklerini konuşuyorum bekarete hlen daha bu toplumda çok önem veriliyor. Al bak siteye bakire olmadigim icin dugun altin yapmam dedi sozlüm diye sorular soruyorlar üstelik ben memurum diyor mecbur kalmadıkca ve kendisi bakir olmadikça zaten erkekler bakire olmayan kızlari istemiyor
Cevap sahibi+1 yılAntalyanın köyündensin belli. Sen bile şu an güzel bir kızla çıkmaya başla , yemin ederim bekareti önemsemez evlenirsin. Ama tabi kimse bilmiyorsa 🤣
- +1 yıl
Ülkenin büyük çoğunluğu için tabu evet, biri duyar biri bilir korkusu çok fazla. Yavaş yavaş aşılmaya başladı ama. Nacizane tecrübem bu yönde.
Cevap sahibi+1 yılOğlum bak git, benim özelimi açtırma 🤣 ben bakireyim kimle çıktıysam bakire olmama güldüler. Bekaretin benim için bir önemi yok dedi hepsi 😂 bak kurana el basabilirim
Soran+1 yılMuratpaşada yaşıyorum canim benim üstelik 20 yildir evlenirim ama beni keriz yerine koymuyorsa evlenirim aylik 20 bin lira gelirim var kira gelirim dahil ama keriz yerine koymaya çalışıyorlar işte sonra da kullanılıp atiliyorlar evlenecek birini bulamadığı için kendisini kabul ediyor diye aşik numarasi yapiyorlar falan sonra da sonu belli erkek bir bahaneyle ilişkiyi bitiriyor
Cevap sahibi+1 yılYani baştan söylese de kaybetmeye mahkum diyosun. O zaman kızlar zar diktirmekte haklı, yalan söylemekte haklı öyle mi?
Bu senin zihniyetin. Türkiyede büyük şehirlerde durum böyle değil.
Soran+1 yıl😀😀😀 al işte hep diyorum kızların kafasi calismiyor diye ulan senin bekaretini almak seninle skşmk için öyle söylüyorlar bak yapabiliriz bir sorun olmaz senin için ilerde nasil olsa evlenecek adam bulursun diyorlar sana erkeklerin kadinlari yatağa atmak için kullandıklari en az 10 yalan söyleyebilirim
Soran+1 yılBakire olmana güldüler çünkü durumu normalleştirmeye çalışıp bak herkes yapiyor sende yap diyip seni yataga atmaya calisiyorlar. Ulan bir sürü kiz sitede soru soruyor bakir olamayan sevgilim bekareti hiç onemsemedigini batili gibi düşündügünu söyledi çok inandiriciydi bilmem kaç defa birlikte olduk iş evliliğe gelince caydı kullanilip atilmiş gibi hissediyorum kendimi diyor
Soran+1 yılNerede bütün kızlar veriyorlar bekaretlerini senin gibi 10 binleece kız var 35 yaşına variyorsun hale bakireyim diyirsun neden o zaman? Sen istemiyor musun cinselliği? Benim kendi tanidigim kiz arkadaşlar var 32 yaşında bakire olarak geleneksel bir erkekle evlendi ateist kızlar bile var sitede yorum yapanlar kültürel bir tercih olarak bakire kalmayi tercih ediyorum diyen
Cevap sahibi+1 yılSen beni kendin gibi sığ kafalı cahil sandın galiba 😂 Ben sadece inancım gereği zina yapmadım. Yapsaydım da dünyada bir zarar görmezdim. Sadece Allahın huzuruna böyle bir günahla gitmek istemedim. Bu da benim düşüncem. Yoksa siz erkeklerin gözünde kıymet görmek için ya da alkışlanmak için değil. Alayınız ahlaksızsınız. Toplumun ikiyüzlü standartlarına ve çarkına uymak için kendimi feda etmiş değilim. Bu sadece Allahla benim aramda bir şey.
İnan bakire olmasaydım daha kolay evlenirdim. Çünkü çevremdeki erkekler sevgilisiyle yaşayan, barlarda gezen, her istediğiyle yatan tipler. Bunlar için mi bakire kaldım sanıyorsun? 🤣- +1 yıl
Neye inanıyorsunuz bilmiyorum ama lütfen durun. Nasıl düştük biz bu çukura kızlar 😂😂
Soran+1 yılNah sorun değil kız olmanın hezeyanı ışte daha dün astrolojinin bilim oldugunu iddia eden öğeretmen kız kardeşime bunun bir safsata oldugunu anlatmaya calisiyordum. Yahu sen icinde yaşasigin ülkeden habersar değilsin. Türkiyede kentlesmw çok geç yaşandi hepi topu 30 yil Büyük şehirlerinde nüfusun çoğu geleneksel taşra insanlarinin göçleei sonucunda oluşuyor büyük şehirlerde bile halk büyük oranda çok geleneksel
Soran+1 yıl7 yillik edebiyat öğretmeniyim hakikaten çok iyi biliyirum kiz milletinin analiz yeteneği yok zayif çok çalısıp bir seye gelebiliyorlar ama düşünce mukayese dolayisiyla analiz yetenekleri çok zayif
Cevap sahibi+1 yılOğlum benim okul arkadaşlarımın nerdeyse hepsi evlenmeden sevgilisiyle yaşamaya başladı çoğu sadece çocuk olacağı zaman evlendi. şu an da benle evlenmek isteyen adamın daha önce çinli sevgilisi vardı yıllarca beraber yaşadılar. Ben kendime uygun bulmadığım için bu adamı istemedim. Çünkü hiçbiri bana layık değil.
Benim çevremde bakire kız yok gibi bişey olanlar tek tük. Bakire olanlar da anal oral herşeyi yapmış kişiler sadece zarı korumuş. Senin gibilere onlar müstehak. İkiyüzlü toplumun ikiyüzlü kızları 🤣
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ slak ya hale ne diyor nah evlenebilirdin bakire olmasaydin çevremdeki erkekler herkesle yatan tipler diyorsun o erkekler mi evlenecekti seninle adam zaten alacağini alıyor butün kızlardan senden de alacagini almaya bakar evlenecegini mi saniyorsun onların seninle evlenme amaci olan adamlar zaten türkiyede isimi gücümü kazanayip ne yaşayacaksam karımla yaşayayım diyen adamlar
Soran+1 yılOnlar da bakire olmayan kizi istemiyirlar sen hayal dünyanda yaşamaya devam et
Soran+1 yılYapsaydım dünyada bir zaten görmezdim diyorsun bakire olmadığım için sözlüm nişanlım terketti ağlamaktan telefonu göremiyorum diyen kızlar herhalde ahirette yaşıyorlar değil mi
Cevap sahibi+1 yılSen köylü zihniyetlisin, anan baban köyden gelmiş. Sizin 30 sene evveliniz köydür. Ne biliyosun şehri? 😂
Benim çevremde gördüğüm bakire olmayan kadınların hepsi evlendi diyorum sen halen inanmak istemiyorsun. Herkes herşeyi yaşıyor bekaret takıntısı yok kimsede. Birlikte yaşamak aile kurmak için evleniyorlar. Birlikte yaşayanlar da çocuk için evleniyor.
Hayat senin dar çevrenden ve dar zihniyetinden ibaret değil
Cevap sahibi+1 yılSana bişey diyim mi? Bekara karı boşamak kolay gelir demiş atalatımız. Erkekler yattığı sevgilisine bağlanıyor. Çoğu da kız yollu değilse evleniyor bekareti önemsemiyor.
Ben evliliğin eşiğinden döndüm neden biliyor musun? Yatmadım hiçbir cinsel yakınlık kurmadım evliliği bekledim. O sırada başka kadınla dul bir kadınla bu ilişkiye başlamış. Aklınca onla gönül eğlendiriyo benle evkenecek.
Sonra ne mi oldu? Ona aşık oldu bağlandı. Ben öğrendim ve ayrıldık. O çirkin dul ve 2 çocuklu kadına bağlandı. Çevremde gördüğüm erkeklerin çoğu da böyle. Bekaret sadece görücü usulünde aranıyor o da kalmadı gibi bişey artık.
Hayat senin zannettiğin gibi bişey değil.
Soran+1 yılZarar **
Soran+1 yılAz daha uydur az uydurdun ayrica halen daha kafan basmiyor bundan 20 yil önce nüfüsun çoğunluğu zaten buyük şehirlerde yaşamıyordu köy nufusu 1990 da şehir nüfundan fazlaydi dahası diyorsun ki sizin aile antalyanin köylusu ulan zaten büyük şehirlerde yasayan nufusun büyük cogunlugu zaten 30 yil önce köylüydü ve kültürlenme öyle kolay yasanan bir değişim değil senin zırvalarina kimse inanmaz daha bu hafta 3 kiz siteden soru sormus bakire değilim napicam diye
Soran+1 yılAyrica ben köylü zihniyetli biri değilim türk kültürünü çok yanlış buluyorum bekaret benim gözümde çok saçma bir sey esas mesele bekaretini istedigi erkeğe koşulsuz şartsiz verip istemedigi erkekle ona kapak atmak için evlenmeyi isteyen kizlarin iki yüzlülüğuydü ha çogu türk erkekleri de iki yüzlü o ayri zaten türk millerinin ahlak anlayışı zayıftir
Soran+1 yılAl bak bu kizlarin hepsi de köylerde mi yaşıyor m a l
Soran+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılUydurduğumu düşünüyorsun çünkü yaşamamışsın, hayatı görmemişsin. Köylü zihniyetinden ve getto hayatından çıkamamışsın. Vizyonun dar.
Bense çok şey gördüm bu hayatta, o yüzden bakış açılarımız aynı değil.
Erkekler cinsel birliktelik yaşadığı kadına bağlanıyor. Bunu kimse inkar edemez. Nikahta keramet var demelerinin sebebi bu. Yatınca durum değişiyor. Haa bunu escortlar için demiyorum. Normal bir sevgili ilişkin varsa ve yattıysan o kadına bağlanıyorsun. Yatmadığın kadına olan bağın zayıf kalıyor kolayca vazgeçiyorsun
Soran+1 yılSu senin söyledigini söyleyen bir tane insan çikmaz sen kendini kandırmaya devam et
Cevap sahibi+1 yılEvet bu mantık doğru , bugün zevki için gayrimeşru ilişki yaşayan yarın evliyken daha rahat yaşar. Mantık doğru ama erkekler mantığı ile hareket etmez. Bağlanınca artık o iş bitmiştir. Millet pavyondan bile karı alıp evleniyor. Neden?
Soran+1 yılTürk erkekleri yatmadigi kadini bir süre bırakir yattigi kadini da yatip sikilinca birakir senin disinda bunlsri söyleyen bir tane daha kadin görmedim sen de biliyorsun gerçekleri o linkleri oku
- +1 yıl
Evde yemek varken dışarıdan söylemedin mi hiç
Cevap sahibi+1 yıl@Godlike_Ruler_ eee kadınlar da dışardan yemek söylesin 😂 dışarda neler görüyoz senden bin kat iyi erkekler var
Cevap sahibi+1 yılBen ne desem inanmayacaksın, o sığ çevren ve sığ zihniyetin hep herkesi öyle zannetmeye devam edecek. Evet Tüm Türkiyede bekaretini kaybeden kadınlar evlenemiyor evet sadece bakireler evleniyor 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Benden? Senin ciddi bir aşağılık psikolojin var. bırak bekareti kendine odaklan biraz. Tabiki benden yakışıklısı var. Olacakta ☺️
Cevap sahibi+1 yıl@Godlike_Ruler_ Aşağılık psikolojisi denmez ona, aşağılık komplexi denir 😂 bende o dediğinden olduğunu nerenden uydurdun acaba? Desteksiz atacağına düşüncelerini söyle diycem ama olmadığı için bunu ortaya atıyorsun 😊 Sen benim hayatımı hayal bile edemezsin. Komplexmiş 😂 sizin köylü hayatınızla benim hayatım kıyas bile götürmez. Bunu bence gayet iyi farkettin de kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun
- +1 yıl
Sürekli bir laf sokma derdindesin. Başarısızsın çünkü fikir sahibi değilsin. Haklısın yanlış yazmışım ☺️
Cevap sahibi+1 yıl@Godlike_Ruler_ Başarının ne olduğu hayatındaki kariyerinden belli olur canım. 😊
- +1 yıl
Seni ciddiye aldığım için üzgünüm ☺️ lütfen kendi yaşam standartlarınla insanları değerlendirme. Her zaman daha iyisi vardır değil mi ☺️
Soran+1 yıl@Godlike_Ruler_ boş ver ya laf anlatmaya çalışma kendi hayaller aleminde yaşamaya devam etsin
Cevap sahibi+1 yılYürüyün gidin köylüler 😂
- +1 yıl
Seviye yerlerde ☺️👋🏻
Mantık farkı
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer