Sevgili olamadık fuckbuddy olduk ama şimdi ne yapacağız?

28 yaşındayım. Benim 3 yıllık ilişkim oldu bir hakim ile, nişanlandık ayrıldık birlikte olmuştuk. Yapamadık olmadı. Sonra 1 kişi girdi hayatıma. 3 aydan sonra birlikte olduk ama ben hayatımda böyle bir çekim görmedim. Zirvelerde. O da başkası İle olduğum İçin yokuşa sürdü 1 yıldır yazmasına rağmen cevap vermedim. Doktor kendisi. 33 yaşında. Eminim o da kimseyle böyle farklı güzel cinsellik yaşamamıştır. Duygular vardı yapamadık güzelsin zenginsin çok kişiyle takıldım kesin diyip hakkımı yedi sildim 1 yıldır suratına bakmadım. ama 1 yıldır kurudum ben. Öfkeliyim tersim sanırım cinsellik ihtiyacım var. Yazdım 1 yıldan sonra.. o her hafta yazardı bana 2 aydır umudu kesti. Şimdi tekrar birlikte olsak çok iyi yaşarız eminim ama kendime olan saygımı kaybeder miyim? Pişman olur muyum bilmiyorum

Sevgili olamadık fuckbuddy olduk ama şimdi ne yapacağız?
Cevapla