Fuckbuddy değiliz ama sevgili de değiliz. Biz neyiz?

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yoktum. Biraz uzun olacak sanırım. Bir arkadaş var yaklaşık 5 yıldır sürekli görüştüğümüz. Ben bu arkadaşa aşığım ama sadık bir aşık değil. Çünkü kendisi çevremde zampara olarak tanınır. Ki onun zamparalik dönemlerinde tanışmıştık. Onun o zamparalik zamanlarında bana hiç dokunmadı. Sadece uyurdu benimle. Ailesiyle de tanışıyoruz, problemlerin hepsini biliyorum öyle her baba yiğidin kaldırabileceği şeyler yaşamadı ama ben hep onun dinlenme alanıydım. Sinirlenir bana gelirdi, üzülür bana gelirdi. Yıllardır bu böyleydi. Pandemi oldu ayda 1 benim olduğum şehre geldi. Öğrenci olduğum için ben onun şehrine okumaya geldim. Ben ikinci üniversite kazandım gene geldim. Iletisimimiz hiç kopmadı denebilir. Ben artık dayanamıyorum, konuşmayalım çünkü benim aşkım bitmiyor derdim. O da genelde ya tamam der ya da görüldü atıp 2 gün sonra hiç bir şey yokmuş gibi yazardı. O bana sadık değildi bende ona değildim. Aramızda hiç sevgililik olmadı hep şey derdi arkadaş değiliz, fb de değiliz sadece seks için de buluşmuyoruz birlikte çok güzel vakit gecirebiliyoruz der. Gerçekten de öyle başım sıkıştığında, derdim olduğunda, sarhoş olduğum da her an her şekilde yanımda. Ama ben bu arkadaş beni sevmiyor, beni kullanıyor derken ona karşı bir hata yaptım bana tepkisi öncelikle çok sinirlenip ağır sözler söylemek oldu sonra sinirden oldu özür dilerim, hayal kırıklığımı anlatamam ama lütfen kendini affettir dedi. Sonra ben hiç bir şey yapmadan kendi kendine beni affetti. Hala görüşüyoruz ama ben artık bir şeyler olsun istiyorum. Ya birbirimizden kopalım ya da birleşelim istiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Biz neyiz ne yapmalıyız?
Fuckbuddy değiliz ama sevgili de değiliz. Biz neyiz?
Cevapla