Biz fuckbuddy miyiz yoksa sevgili gibi bir şey miyiz?

4 aydır biriyle görüşüyorum. Her hafta buluşuyoruz nerdeyse. Her gün mesajlaşıyoruz, konuşuyoruz. Tripler, şakalar, kıskandırmalar falan var.Üç kere de beraber olduk ama mesajlarda falan asla bu konu konuşulmadı. Bir kere bile cinsellik konu olmadı gerçekten. Yan yanayken çok mutluyuz,çok gülüyoruz, ayrılmak istemiyoruz çoğu zaman. Hasta haliyle bile acilden çıkıp yanıma geldiği oldu. Sorunumuz olduğunda konuşup çözüyoruz. Haksızsa özür diliyor. Böyle bir ilişkimiz var ama adını koyamıyorum. Biz sizce neyiz?
Biz fuckbuddy miyiz yoksa sevgili gibi bir şey miyiz?
Cevapla