Sevgilimle ayrı olduğumuz dönem seks yaptım ama bunu ona söylemedim, bilmesine gerek var mı?

Sevgilimle iki kez ayrilmistik. ben 21 o 35 yasinda. ilk ayriligimiz 2 hafta surmustu onda bir sey yasamadim zaten. ama ikinci ayriligimiz iki ay surdu. duzenli seks hayatimiz vardi haftanin dort gunu garantiydi. ondan ayrildiktan sonra biriyle tanismistim enerjim cok uyustu gezip tozardik. ve sekste yaptik dort defa. oral falan da oldu. cok iyi sevisiyordu geceden sabaha kadar sevisir dururduk. sevgilimle barismayi dusunmuyordum cok onemli konularda fikir ayriligi yasamistik. kendisi pisman olup geri dondu. bana seks yapip yapmadigimi sordu. ben hayir dedim. ben yaptim dedi. ben yine soylemedim. sonra seni denemek icin yaptim dedim dedi. onun yapmasini takmiyorum zaten ayriydik o donem. ama ben soylemedim. sadece opustum dedim. onu bile iki ay kafasina takti. ilk zamanlar opemiyordum seni falan dedi. durust olmadigim icin icim rahat degil. alti ay oldu biz barisali. ama bi yanimda diyor zaten ayrildiniz bilmesine gerek yok. siz ne dusunuyorsunuz?

Sevgilimle ayrı olduğumuz dönem seks yaptım ama bunu ona söylemedim, bilmesine gerek var mı?
Cevapla