
Partnerinizin geniş bir fantezi dünyası olsa ve bunları sizinle yaşamayı kabul etmese ne düşünürdünüz🤷♀️

Partnerinizin geniş bir fantezi dünyası olsa ve bunları sizinle yaşamayı kabul etmese ne düşünürdünüz🤷♀️
Fanteziler beraber yaşanmadıktan sonra ne anlamı var ki.. Sevdiğim ve beni seven insanla dibine kadar yaşamak isterim.. Zaten ilişkinin başlangıcında konuşulur bu olaylar ve iyice tanıdıktan sonra birtakım şeyler yaşanır.. Keyifli geceler..
Bizde oturur içli köfte yaparız.
Teşekkür ederim, günaydın.
Rica ederim sizede günaydın
Cevap
15Cevap
Saygı duyarım ben
Zengin fantezi dünyasına beni dahil etmiyorsa aha da kapı orada... Bay bay... Sonra kiminle ne isterse yaşasın.
Benimle yaşamayacağı fanteziyi de bana anlatmasın bir zahmet ajsjsj ama anlattıysa da illaki yaşanacak diye bir kural da yok.
Sert bir ayrılma şekli diye düşünürüm 😊 böyle bir şey düşünüyorsa ayrılmak da istiyor diye aklıma gelir...
Partnerinimin fantezilerini öğrenmeye çalışırım, ve onun hoşuna gidecek ilgisini çekecek farklı oyunlar bulurum 🎲🔥
Yaşayacak birini bulana kadar arayışlara devam derim ne diyebilirim ki , yoksa yaşamadan gidersem gözlerim açık gidecek gibi hissediyorum 😃
Nedir bu fantezi dünyası ve neden benimle yaşamaya başkasıyla yaşıyor
😀 o kadar geniş traktör tekeri olur oda benim partnerim olamaz
öyle bir partnere hiç denk gelmedim hep şunu da yapalım bunu da yapalım oldu :D
o zaman niye partner olduk gitsin kimle istiyosa yaşasın şutt
Yaşamasını sağlarım ben de ne var bunda😀
normale geçeriz
Aldatıyor derdim
Düşünmem, ayrılırım.
güzel olurdu
partnerim olmadığını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar