:)

:)

bu benim karakteristik özelliğim iç çamaşırı yırtmayı seviyorum bu yüzden sevgilime her seferinde yenisini alarak gidiyorum tedbir tedbirdir
teşekkürler bir gün işe yarayacağını biliyordum bu alışkanlığımın :)
😂
Rica ederim 🌸
Tabi yani 😀 Ertesi gün işe gideceğim, alsın bir zahmet 😅 Birde boynuma çok abanmasın/ısırık atmasın; yoksa çok dikkat çekiyor 🤣🤣😅😂
Notlara eklendi, hatun kişisine duyrulur 😅
😃😃😃
Cevap
15Cevap
Almam gerekiyorsa alırım. Çünkü parçalayan taraf ben oluyorum :)
Aldırmazdım yahu bu durum beni memnun ederdi istekli ve şehvetli olduğunu düşünürdüm
Aldırmazdım.
Ağanın eli öpülmez ben aldırmam o alırsa ayrı
üst parçalamanın bir zevk vereceğini düşünmüyorum böyle bir şova gerek yok
kıyafetler çıkarılmalı
Ekonomi devri diyeceğim ama kimi zaman sevişirken dünya duruyor o yüzden parçalamaya devam. 🤣🤣
Aldirilmaz mi. Ayipsin. En az ona 2 binlik fatura çıkarılmalıdır.
Tabi ki evet
Ya bi sütyen 200 olmuş mk
hepsini yeni alacaksın derim 😂
Anca şov, biraksin da soyunsun kisi
😂😂
Kendisi alır zaten 😀
Gerek yok nasılsa birdaha kine yine aynısı olacak
çok kıyafet almışlığım var :)
Çok pahalı bir kıyafetimi yırttıysa alsın 🤣
Bence almalı🤣
Alırım o anı güzel yaşayalım da
Ne gerek var böyle şovlara
Gerek yok ya
Üstümü parçalatmam
Gaza gelmem ama yırtarsam alırım
Ahaha alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar