Sevgilimle 8 aydır beraberiz, öpüşmek istiyor diye ayrıldım. Haksız mıyım?

Ben istemiyordum o da sürekli öpmek dokunmak falan istiyor diye tartışmaya başladık ve en sonunda ayrıldık.
Haksız olan ben miyim? Ne yapmalıyım

Sevgilimle 8 aydır beraberiz, öpüşmek istiyor diye ayrıldım. Haksız mıyım?
Sevgilimle 8 aydır beraberiz, öpüşmek istiyor diye ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla