27 yaşındayım, sırf cinsellik istemediğim için her defasında terk ediliyorum. Bu hep böyle mi olacak?

Cinsellik yaşamadığım elleşmediğim için beni terk ediyorlar evlenince olsun tek bir insanla olsun istiyorum 27 yaşıma geldim önce tamam diyorlar sonra terk ediyorlar niye kimse sevmiyor beni yalnızca yuva kurmak temizce yaşamak istiyorum günah işlemeden

27 yaşındayım, sırf cinsellik istemediğim için her defasında terk ediliyorum. Bu hep böyle mi olacak?
Cevapla