En yakın arkadaşımın aşık olduğu çocukla seviştim, ne yapacağım?

arkadaşım 2 yıldır aşık bu çocuğa 24 yıllık hayatım boyunca ilk kez bu kadae büyük bi hata yaptım değil arkadaşlarımın hoşlandığı gözgöze geldiği çocuklarla bile iletişimim olmazdı normalde sabah uyandığımda yan yanaydık çıplak şekilde... ve çocuk rahat bırakmıyor mesaj atıp duruyor ne yapacağım söylemeli miyim arkadaşıma sizce😔

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar etkilenmiyorum hoşlanmıyorum heriften anlık sarhoşluğun verdiği gafletle bi hata yaptım eveg keşke yapmasaydım iğrenç bi hata ama insanım ben de olmasaydı keşke ama oldu geçmişi değiştiremem sorumluluğunu da alırım ama arkadaşımı kaybetmek istemiyorum yazıp duruyo ondan öğrenirse daha kötü olur
En yakın arkadaşımın aşık olduğu çocukla seviştim, ne yapacağım?
Cevapla