Seviştik, eve geldikten sonra yazmadı. Neden böyle oldu?

Bir haftadır tanışıyorduk otelde birlikte kaldık, seviştik. Ertesi gün beni bırakırken şarja takıp yaz dedi. Ben de yazmadım o da yazmadı sonra numaramı sildi. Neden böyle oldu? Oysa ki hoşlandığını ciddi bir ilişkimiz olmasını istediğini söylemişti
Seviştik, eve geldikten sonra yazmadı. Neden böyle oldu?
Cevapla