AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
nasıl açacam diye internetten bakmıştır belki. ne biliyon hemen kuruntu yapıyorsun.
yahu iç içe girmiş iki metal parçası. bunu açmak için mühendis olmaya tecrübeli olmaya gerekmi var. eli becerikli herkes tak diye açar
Ben de tekte açmıştım ilk seferimde, ne var bunda?
Mantığı gayet basit.
Yıllardır halaaa o kopcayi açamıyorum tecrübeyle alakalı değil üretimle alakalı
Annem hep bana açıp kapattırır elim alışkın. Şimdi ben bu yüzden cinsellik yaşamış mı sanılacağım?
Doğru, bu ihtimali düşünmedim. Annem de bana yaptırıyordu, olabilir
Bir de o kadar da zor değil açıp kapatmak bence
Umarım yaşamamıştır. Mutluluklar :)
Yaşamış olması değil de bana yalan söylemiş olma ihtimali canımı sıkıyor. Zor değil evet ama yani hiç açıp kapatmayan biri görmeden nasıl bir kerede açabiliyor diye düşündüm. Ama el becerisi de olabilir bilemiyorum
Kız arkadaşım bana sorarsa ben de ne diyeceğim konusunda korkuyorum :(
Tuhaf buldum annen neden sana açtırıp kapattırıyor ki bence utanır annemden biliyorum kızı yok mu olmaz yani
@Kahvelikadın kızı yok ama görmüyorum ki açıp kapatırken bir şey. Sırtını görmemden neden utansın?
Olmaz garip buldum mümkün değildir neyse yazma iyyhh
@Kahvelikadın garip olan ben değilim senin düşüncen
Hayır senin yaptığın garip tuhaf hayal gücün olduğunu düşünüyorum kimse yapmaz bunu beni kandıramazsın safa mı benziyorum neyse uzatmayalım inanmıyorum ok
@Kahvelikadın gizli kullanıcıyım ne kandıracağım. O senin pis düşüncen
Sensin pis terbiyesiz haddini bil düşüncem de ak pak inanmıyorum zorla mı inandıracan Allah'ım ya Rabbim
@kahvelikadın abartma istersen annesi ya. Sana Wow annesinin sütyenini açıyormuş kesin ensest fantazisi var diye düşündüren senin çöp zihniyetin. Adamın ANNESİ, ANNE. kız erkek ne fark eder anne annedir. Ben annemin banyosunu yaptırıyorum, abilerim de kapatıp açıyor, senin gibi düşünmüyoruz. Zihnin sadece pislikle dolu.
Senin konuşmalarından belli nasıl pis zihniyet ve terbiyesiz olduğun yazma bana seviyene inemem sokak ağzı yok bende yallah ikiniz birbirnizle sohbet edin kadinkarini tutar yalaka
İnanmak zorunda değilim. saygisiz köpekler
"Sokak ağzı yok bende"dedikten sonra ultra keko hakaret etme seviyesi..
Gayet de hanımefendi biriyim ama karşıda ki hakaret ederse bende onun anlayacağı dili konuşuyorum bizi bilen bilir bilmeyen de kendisi gibi bilir... ben sadece inanamdigimi söyledim inanmak zorunda değilim ok uzatmayalım
@Kahvelikadın annem göğüs kanserine yayınlandıktan sonra sütyenini birkaç kere ben açıp kapattım ameliyattan sonra. Sen bunun altında ne yattığını neden böyle olduğunu bilmeden konuşuyorsun. Annem ile ensest düşünecek olursan tabii ki sana pis zihniyetli derim. Ayrıca benim görüşüm inanmıyorsan da ensest yakıştırması yapma. Senin baban özel bölgesinden ameliyat olmaz inşallah yanlış anlama dediğimi ama kız evladı yoksa ve annen o an yoksa ne yapacaksın ben yardim etmem mı diyeceksin? Kaldı ki sırtından başka bir yeri görmedim.
2. olarak ben sana saygısızlık etmedim ama sen köpek demişsin. Burada köpek sadece sen olabilirsin. Bunu da yazmasam olmazdı. Şimdi önceki yazımı da oku ondan sonra defol git. Kansere yakalansın baban o zaman gel konuş. İnsanların neyi neden yaptığını bilmeden ensest yakıştırması yapamazsın. Köpek yazısını okuyana kadar sana saygım vardı ama artık yok. Bir de saygılıyım diyorsun. Sen saygıdan ve düşünceden anlamazsın. Azıcık düşünebilsen tamam yaptın da neden yaptın diye sorardın sonra ensest demezdin. Bir de köpek demişsin. Alası sensin.
Aklıma ensest diye düşünce gelmedi sadece öyle hikaye düşündü de yazdı sandım özür dilerim anladım şu an çok üzgünüm kalbin kırılmasın özür dilerim bunu bütün samimiyetim ile söylüyorum hakkını helal et çok üzgünüm inandım inanıyorum
@Kahvelikadın teşekkür ederim güzel dönüşün için. Kindar birisi değilim ve biliyorum burada çok fazla sapık ve art niyetli insan var. Onlardan biri sandın. Ben de seni kırdım. Özür dilerim
Kırdığım kalbinden özür dilerim üzgünüm anladım haklısın inandım inanıyorum görmediğin için şu an anlayamazsın beni perişan oldum annene şifalar versin Rabbim ben kolay inanamıyorum ondan hikaye hayal gücü sandım ensest diye asla düşünmedim inan kalbimi Allah biliyor 👋🏻
@Kahvelikadın üzülme gerçekten önemli değil. İnanıyorum ben de sana. Ayrıca hakkımı da helal ediyorum ki için rahat etsin. Keşke ben de sebebini daha erken yazsaydım. Bende de hata var. Kendine yüklemeni istemem. İnternette çok garip insanlar olduğunu ve bu yüzden böyle düşündüğünü biliyorum
Teşekkür ederim saolasın içim rahat etti yoksa uyuyamazdim biliyorum kendimi
@Kahvelikadın sen de sağ ol :) Sevindim gerçekten iyi hissetmene
Yaşamış olsa bile geç kaldın canım ya..
Boşanacak misin, peki gerekceyi ne göstereceksin 😀
Adam önceden belki videosunu izledi.
Yalan söyleme ihtimali yüksek ama bunu anlamanın farklı yolları da var
İlk olarak farklı südyenle de dene
Ne var ki bunda değil tek seferde.
Taktiğini bilirsen sadece işaret ve orta parmakla bile açılır.
''Memelere özgürlük''
Yapmıştır tabikde daha. Önce bide soruyor musun ama. by kopça ile ölçülmez
İlkim sensin diyordur ama sütyen kocasını ağzıyla açıyordur..
kopçasını*
Sütyen kopçası açmakta ne var aw ne abarttınız
Profesyonel olduğu kesin
Ne alakası var ya bazı kopçar daha rahat açılıyor hepsi bu
ben ilk yapışımda bile tekte açtım yani şans veya içgüdü diyebilirz ksldfs
Kadınlara kesinlikle yaranılmaz geçmişi ilgilendirmiyorsa boş ver napacan
İlişki esnasında nasıldı önemli olan o tecrübeli ise ordan belli olur
muhtemelen baya zorlardı beni durum kadın kendi çözsün diye yanaşmazdım diye düşünüyorum
Wallaha eski sevgilim sütyeni hiç açamazdım. Beceremiyorum bi türlü 😂😂😂 Ama tecrübeli olduğu kesin 😂😂😂
Adam belki sadece kadın iç çamaşırı satan bir yerde çalışmış olup nasıl açıldığını biliyordur çokta on yargılı olmamak lazım yani 😂
Ne bekliyorsun aa göğüslerine taktığın şey de ne diye sormasını mı yıl olmuş 2022 insanların bilmediği bir şey mi kadı
Kopça açmak ta ne. Cupları çek aşağı olsun bitsin. Al sana bir çift meme
Sanmıyorum sutyeni açmak çok zorda değil
👍👍
Belki hayalgücü fazla geniştir filan😄
Evet var mesela bende hiç ilişki yaşamadım ama bu el becerisinden kaynaklanıyor 😄
Belki iansa açmıştır. Olamaz mı bu?
İlkinde ben de öyle düşündüm, ama hep öyle. Belki de beceriklidir
O kopçayı açmak çok basit ama. Parmağınızı altına sokunca. Sonuçta iki tane kopça.
yooo el yeteneği vardır adama çamur atma şimdi
Belki de ben beceriksizim olabilir
aynen
Sanki 2 sene önceki soru hortladı..
Sütyen açmak
ne büyük başarı ama
Kesinlikle yaşamıştır
Çılgın bakirenin hayal dünyası
Erkeklerin kopçalı giysisi var mı 😅
Yok
Denk gelmiştir olabilir bazen
Sütyen kopyası yerine sekste test etmelisin
kızların yorumları bi harika ya :D
Yasamis ablacim
O açlık ve istek herşeyi yaptırır 🙂
Yöntemini bilen herkes acar nevarki bunda
Gayet de var el becerisi aw
Açabilir her erkek bunu biliyor merak etme
Len hayel dünyamda dokunmadan açıyorum onu
Ahahaha evet yalan söylüyor
Gözüm kapalı tek elle açıyorum 😂
Ağzıyla açamayana adam demem xD
Bn teek seferse acamadim
belirleyici bisey degil
Belkide calismistir 🤪
Adamin belki el becerisi vardır 😅😃
Anın tadini cikart birak dügmeyi kopcayi
Belki daha önce sütten satmıştır
Benimki tek elle açıyor, yanmışım ben )))
Hahaha
Bu nasıl bir kıstas oluyor 😀
Ne bileyim ya ahhajs yorumlardan sonra paranoyak olduğumu düşündüm 😅
İliskiye mi girdin yakin zamanda
Evet, 10 gündür evliyim, ilkinde belki öyle denk gelmiştir dedim ama her seferinde öyle. Yalan söylemiş olabileceğini düşündüm. O nedenle erkeklerin bu konuda düşüncelerini merak ettim yani cidden bişey yaşamış olması umrumda değil ama yalan söylemiş olma ihtimali beni huzursuz ediyor, tecrübeli tecrübesiz arasındaki farkı bilmiyorum açıkçası. Sadece bu var
Sadece sutyenin kopcasini acip acmamasins bakma ıliskiye girdiginde vs nasıldi peki tecrübeli mi ilk defa mi giriyor ıliskiye. Sen daha once hic ıliskiye girdin mi
el becerisi olabilir.
adam prof çıkmış 😂😂
Ya sabah sabah nickem bu beyin yapinızi
Adamın eli hızlı olabilir bunda ne var
Ben şüphe duyarım ya yalan bence
Ben ellerım doluyken tekıyle takarım
Nice evliler tek seferde açamıyor😂😂
Ben de tek seferde açıyorum tık 😂
adam işi biliyor.😂😃