Bende evlenmek istiyorum ama hep geçmişinden kaybediyorum. Yapayalnız öleyim mi?

Geçmişte istemediğim şeyler yaşadım. sadece o kişiyle oldu ztn. bakire değilim. tesetturluyum , namazimi vs kılmaya çalışırım, düzgün bı bölüm okuyorum. hamaratim. güzel olduğumu da söylerler güler yüzlüyüm. ama insanlar bunu duyunca hep istemiylrlar vazgeçiyorlar 🥺. ben ne yapim benim suçum mu yani 😢😭.
Bende evlenmek istiyorum ama hep geçmişinden kaybediyorum. Yapayalnız öleyim mi?
Cevapla