Sevgilim olduğunda cinsellik yaşamıyorum, konuşmuyorum sizce bu hakkım mı?

19 yaşindayım sevgililerim oldu cinsellik yaşamayı bırak konuşmak isteyen insanlarla konuşmadım bile beni kabul eden böyle eder kafasındayım bundan dolayı ayrılan olmadı ayrılsada takmam büyük ihtimal. En son sevgilim bunun lafını yapmıştı triplere girmişti. Sizce sevgilim olan kişinin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda mıyım?
Sevgilim olduğunda cinsellik yaşamıyorum, konuşmuyorum sizce bu hakkım mı?
Cevapla