Bazen ben cinsellik istemesem bile yaşıyorum doğru mu yoksa yanlış mı bu?

Bazen uzun süre yaşamadığımda bedenimin istediğini anlıyorum ve istemesem bile kimseyle görüşmek bedenimi dinleyip birini ayarlıyorum

sonra işler sıcaklaşıyor bende vücudumun istediği kadar o an istemeye başlıyorum ve yaşıyorum

Bazen ben cinsellik istemesem bile yaşıyorum doğru mu yoksa yanlış mı bu?
Cevapla