Flörtlerim seks konuşmak istiyor ama ben utanıyorum. Sorun bende mi?

Ben çok utanıyorum. Bana göre böyle şeyler ayıptır. Sexting değil ama seks ile ilgili şeyler işte. Ben böyle yetişmedim ki. Sizce sorun bende mi yoksa onlarda mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Flörtlerim derken konuştuğum her kişi anlamında demek istemiştim
Flörtlerim seks konuşmak istiyor ama ben utanıyorum. Sorun bende mi?
Cevapla