Sevgili değiliz ama ilişkimiz oldu. Bir erkek cinsel ilişki yaşadığı bir kıza neden yazmaz?

Sevgili değiliz ama ilsikimiz oldu. farkli zamanlarda toplamda 3kez ilişkiye girdik. ustume düşer ilgilenir diye düşünüyordum ama hiç yazmıyor bile. neden olabilir? begenmese birlikte olmazdı herhalde

Güncellemeler
+1 yıl
3-4ay konuştuk gayet ilgiliydi, sonra bende duygu gelisti, hoşlandım. onunda hoşlandığını vs düşündüm birlikte olduk ondan sonra sadece canı isteyince birlikte olmak için yazıyor. kendimi kötü hissediyorum, FB olmaksa niyeti baştan soylemeliydi. benim duygularım olduğu için birlikte oldum ve şu an çok üzülüyorum
Sevgili değiliz ama ilişkimiz oldu. Bir erkek cinsel ilişki yaşadığı bir kıza neden yazmaz?
Cevapla