Eşim ben ona yaklaştıkça o uzaklaşıyor sanki. Ben bu durumda ne yapmalıyım?

9 aylık evliyim. Eşim ile severek evlendik.
Ama ben ona yaklaştıkça o uzaklaşıyor sanki.
Nöbette olduğu zamanlar seni seviyorum diye mesaj atıyorum "Ne oldu"diyor. Evdeyken ilişkiye girelim diyorum "ne kadar yüksek libidon var"diye dalga geçiyor. Şimdiye kadar hiç birlikte duş almadık. Bir gün birlikte duş alalım dedim. Adamda hiç tık yok. Sanki hevesi artık bitti ve aynı evde yaşayan iki yabancı olmuş gibi hissediyorum kendimi. Evde kaldığında arkadaşları ile dışarı çıksın eğlensin istiyor. İkimiz baş başa az dışarı çıkıyoruz sadece işimiz olduğu zamanlar birlikte çıkıyoruz. Ona kalsa kendisi çok iyi bir koca bana bağırmıyor, küfür etmiyoruz kendini böyle savunuyor. Kpss'ye hazırlanıyorum memurluk için ve alım olursa bulunduğumuz şehirden uzağa gitmek istiyorum. Belki ayrı kalmak iyi gelir ve sonuca karar veririz.
Eşim ben ona yaklaştıkça o uzaklaşıyor sanki. Ben bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla